Większa turbina kkk k26 do 1,4

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

JacekGD
Użytkownik
Posty: 79
Rejestracja: czw mar 30, 2006 11:21 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Trójmiasto

Większa turbina kkk k26 do 1,4

Post autor: JacekGD »

hejo Frendasy

Jak to sie ma, bo wszystkie włoskie Puntki maja po 200KM, jak to robią??
Czy wystarczy wrzucic k16 czy k26, dać wiecej paliwa,większy IC i juz??
Która turbinka była by wg Was najlepsza??

pozdroffka
Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

Garrett gt28rs :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
JacekGD
Użytkownik
Posty: 79
Rejestracja: czw mar 30, 2006 11:21 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: JacekGD »

jugo500 pisze:Garrett gt28rs :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
No własnie jak to jest, jedni jadą maksymalnie na garetty a inni zachwalają, czym sie różnia od kkk ??


TAKA LLLLLOCHE W PUNCIAFCE?? WOOOW
Obrazek

pozdrawiam
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Ja do 1,3T załozyłem T25 i dmucha dopiero od 4000 obr ale za to do końca. W GT robią jeszcze nowy program do kompa.

http://www.puntosports.co.uk/forums/for ... 1d960&f=20

Tam jest wszystko opisane co robią itd

Wiem też ze stosują T3
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
colin
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am

Post autor: colin »

K26 jest o wiele za duzym turbo do silnika 1.4. Nie nalezy sie spodziewac nawet pol bara ponizej 5tys obr (jak nie wyzej).
Jezdzilem ostatnio (stroilem) swiftem 1.3 16v na gt28RS i cisnienie sie pojawialo od 2500obr a 1 bar byl przy 5000obr wiec w puncie moze byc taksamo albo gorzej... Lepszy walek wskazany. Optymalne na 200KM bedzie t25 albo jakies mitsu td04h-12 (to w swifcie lapie 1bar przy ok 4000obr po dobrym strojeniu). Oczywiscie lepszy walek wskazany, intercooler lepszy, wydech 60mm minimum, rurowy kolektor wydechowy i elektronika aby to sensownie jezdzilo.
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

colin pisze:Jezdzilem ostatnio (stroilem) swiftem 1.3 16v na gt28RS i cisnienie sie pojawialo od 2500obr a 1 bar byl przy 5000obr
A czy 1 bar to nie zadużo na taki silniczek ???? :twisted:
No chyba że zakuty :twisted:

Ale taka fura przy 1 bar ma dobrze ponad 200KM :twisted:

Jeździłem takim któy ma doładowanie 0,6 i wrażenie jest piłunujące :twisted:

SORY za OT :wink:
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
colin
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am

Post autor: colin »

rosssssa pisze:
colin pisze:Jezdzilem ostatnio (stroilem) swiftem 1.3 16v na gt28RS i cisnienie sie pojawialo od 2500obr a 1 bar byl przy 5000obr
A czy 1 bar to nie zadużo na taki silniczek ???? :twisted:
No chyba że zakuty :twisted:

Ale taka fura przy 1 bar ma dobrze ponad 200KM :twisted:

Jeździłem takim któy ma doładowanie 0,6 i wrażenie jest piłunujące :twisted:

SORY za OT :wink:
Silnik w sumie seria - wrazenie cisnienie moze zrobic tylko na uszczelce :(

A co do 200KM to 0,7bar przekraczalo juz ta wartosc deczko :P Ot uroki glowicy 16v :twisted:
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

colin pisze: Silnik w sumie seria - wrazenie cisnienie moze zrobic tylko na uszczelce :(

A co do 200KM to 0,7bar przekraczalo juz ta wartosc deczko :P Ot uroki glowicy 16v :twisted:
Ale przepraszam bardzo nawet bez odprężania????

Mojemu koledze tak dmuchneli około 1,0 i 2 tłoki poszły :fuck: a i pierścionki :cisza: coś trafiło

Ale temu koledze pompuje już od 2 tysi a przy 2,5RPM jest już docelowe 0,6bara
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
colin
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am

Post autor: colin »

rosssssa pisze:
colin pisze: Silnik w sumie seria - wrazenie cisnienie moze zrobic tylko na uszczelce :(

A co do 200KM to 0,7bar przekraczalo juz ta wartosc deczko :P Ot uroki glowicy 16v :twisted:
Ale przepraszam bardzo nawet bez odprężania????

Mojemu koledze tak dmuchneli około 1,0 i 2 tłoki poszły :fuck: a i pierścionki :cisza: coś trafiło

Ale temu koledze pompuje już od 2 tysi a przy 2,5RPM jest już docelowe 0,6bara
Bo dmuchac trza umic :P
Odprezony jest silnik oczywiscie.
ODPOWIEDZ