Większa turbina kkk k26 do 1,4
-
- Użytkownik
- Posty: 79
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 11:21 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Trójmiasto
Większa turbina kkk k26 do 1,4
hejo Frendasy
Jak to sie ma, bo wszystkie włoskie Puntki maja po 200KM, jak to robią??
Czy wystarczy wrzucic k16 czy k26, dać wiecej paliwa,większy IC i juz??
Która turbinka była by wg Was najlepsza??
pozdroffka
Jak to sie ma, bo wszystkie włoskie Puntki maja po 200KM, jak to robią??
Czy wystarczy wrzucic k16 czy k26, dać wiecej paliwa,większy IC i juz??
Która turbinka była by wg Was najlepsza??
pozdroffka
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Ja do 1,3T załozyłem T25 i dmucha dopiero od 4000 obr ale za to do końca. W GT robią jeszcze nowy program do kompa.
http://www.puntosports.co.uk/forums/for ... 1d960&f=20
Tam jest wszystko opisane co robią itd
Wiem też ze stosują T3
http://www.puntosports.co.uk/forums/for ... 1d960&f=20
Tam jest wszystko opisane co robią itd
Wiem też ze stosują T3
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
K26 jest o wiele za duzym turbo do silnika 1.4. Nie nalezy sie spodziewac nawet pol bara ponizej 5tys obr (jak nie wyzej).
Jezdzilem ostatnio (stroilem) swiftem 1.3 16v na gt28RS i cisnienie sie pojawialo od 2500obr a 1 bar byl przy 5000obr wiec w puncie moze byc taksamo albo gorzej... Lepszy walek wskazany. Optymalne na 200KM bedzie t25 albo jakies mitsu td04h-12 (to w swifcie lapie 1bar przy ok 4000obr po dobrym strojeniu). Oczywiscie lepszy walek wskazany, intercooler lepszy, wydech 60mm minimum, rurowy kolektor wydechowy i elektronika aby to sensownie jezdzilo.
Jezdzilem ostatnio (stroilem) swiftem 1.3 16v na gt28RS i cisnienie sie pojawialo od 2500obr a 1 bar byl przy 5000obr wiec w puncie moze byc taksamo albo gorzej... Lepszy walek wskazany. Optymalne na 200KM bedzie t25 albo jakies mitsu td04h-12 (to w swifcie lapie 1bar przy ok 4000obr po dobrym strojeniu). Oczywiscie lepszy walek wskazany, intercooler lepszy, wydech 60mm minimum, rurowy kolektor wydechowy i elektronika aby to sensownie jezdzilo.
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
A czy 1 bar to nie zadużo na taki silniczek ????colin pisze:Jezdzilem ostatnio (stroilem) swiftem 1.3 16v na gt28RS i cisnienie sie pojawialo od 2500obr a 1 bar byl przy 5000obr

No chyba że zakuty

Ale taka fura przy 1 bar ma dobrze ponad 200KM

Jeździłem takim któy ma doładowanie 0,6 i wrażenie jest piłunujące

SORY za OT

Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Silnik w sumie seria - wrazenie cisnienie moze zrobic tylko na uszczelcerosssssa pisze:A czy 1 bar to nie zadużo na taki silniczek ????colin pisze:Jezdzilem ostatnio (stroilem) swiftem 1.3 16v na gt28RS i cisnienie sie pojawialo od 2500obr a 1 bar byl przy 5000obr![]()
No chyba że zakuty![]()
Ale taka fura przy 1 bar ma dobrze ponad 200KM![]()
Jeździłem takim któy ma doładowanie 0,6 i wrażenie jest piłunujące![]()
SORY za OT

A co do 200KM to 0,7bar przekraczalo juz ta wartosc deczko


-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
Ale przepraszam bardzo nawet bez odprężania????colin pisze: Silnik w sumie seria - wrazenie cisnienie moze zrobic tylko na uszczelce
A co do 200KM to 0,7bar przekraczalo juz ta wartosc deczkoOt uroki glowicy 16v
Mojemu koledze tak dmuchneli około 1,0 i 2 tłoki poszły


Ale temu koledze pompuje już od 2 tysi a przy 2,5RPM jest już docelowe 0,6bara
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Bo dmuchac trza umicrosssssa pisze:Ale przepraszam bardzo nawet bez odprężania????colin pisze: Silnik w sumie seria - wrazenie cisnienie moze zrobic tylko na uszczelce
A co do 200KM to 0,7bar przekraczalo juz ta wartosc deczkoOt uroki glowicy 16v
Mojemu koledze tak dmuchneli około 1,0 i 2 tłoki poszłya i pierścionki
coś trafiło
Ale temu koledze pompuje już od 2 tysi a przy 2,5RPM jest już docelowe 0,6bara

Odprezony jest silnik oczywiscie.