turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446 Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo
Post
autor: rosssssa » czw maja 04, 2006 7:33 am
Chce do siebie zomontować coś nowego bo to co jest woła o pomste do nieba.
Czy ktoś może mi doradzić co i jak. Bo chciałem coś około 2,5" 3"
ale żeby nie było zbyt głośne. Co by w trasy dało się tym jeździć. Tzn. może byc głośny ale żeby nie miał namiaru basu, bo to jest paskudne jak samochód tak pierdzi że buda wpada w wibracje
Napewno jakiś przelotowy trzeba założyc. Tylko jeden czy dwa i gdzie je umiejscowić.
Co macie u siebie i jak wam się to sprawuje
Pozdrawiam.
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » czw maja 04, 2006 10:01 am
Ja bede miał 2,5" i pewnie jeden przelotowy tłumiczek.
Jezeli chcesz mieć cicho to zrób sobie z dwoma przelotami 2,5"
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304 Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań
Post
autor: jugo500 » czw maja 04, 2006 10:33 am
albo downpipe 3 cale a reszta 2,5 , na nadmierny bas dobry będzie tłumik komorowy
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446 Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo
Post
autor: rosssssa » pn wrz 18, 2006 10:27 am
Odświeżam temat.
Mam juz przelot, ale on jest ciutek przy mały :/ albo dwa ciutki bo to raptem 50mm
Chce sobie zrobić od początku cały i żeby był zrobiony tak pożadnie żeby go nie poprawiać bardzo przy większej turbinie która może zagości kiedyś.
Czy przelot 60mm będzie wytarczający??
Ale z tego co wiem to to nawet nie wychodzi 2,5" może mnie ktoś to pożądnie przeliczyć.
Teraz już wiem, że nie jest głośno na jednym przelocie więc o tłumiki i o hałas się nie pytam tylko o odpowiednią średnice od turbinki.
HELP ME
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » pn wrz 18, 2006 10:49 am
Ja mam 56mm i styka , jest srednio glosnie , chyba dam srodkowy przelotowy tlumik
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446 Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo
Post
autor: rosssssa » pn wrz 18, 2006 12:03 pm
DeviL pisze: Ja mam 56mm i styka , jest srednio glosnie , chyba dam srodkowy przelotowy tlumik
U mnie nie waźne czy będzie głośno czy nie.
Ja chce mieć dobrze żeby mi samochód jeździł jak trzeba.
Ze zrobieniem 60mm nie będę miał problemów, ale czy to oby wystraczy
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » pn wrz 18, 2006 1:17 pm
Wydech 2,5" podobno starcza do 300 KM wiec nie powinno być problemu
2,5" do 63,5 mm około . Jedz do TOMARACING to Ci wycenią i zrobią.
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » pn wrz 18, 2006 3:41 pm
Z wielkoscia tez nienalezy przesadzic . 2.5" styka chyba nawet na wiecej niz 300km . Ktos gdzies niedawno pisal ,ze zbyt duzy wydech tez nie jest gites , wg mnie 56-60mm do 250km styknie
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446 Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo
Post
autor: rosssssa » pn wrz 18, 2006 5:13 pm
Zibi122 pisze: Wydech 2,5" podobno starcza do 300 KM wiec nie powinno być problemu
2,5" do 63,5 mm około . Jedz do TOMARACING to Ci wycenią i zrobią.
Po raz
na Tomaracing mnie nie stać
Po dwa
Spawam sobie sam ze zwykłych rur do wydechu.
Są grubsze i przez to jest ciszej w środku.
Po trzy
nik mi ze zwykłych rur nie pospawa wszyscy chcę tylko z kwasu robić :/
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160 Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:
Post
autor: McBanan » śr wrz 20, 2006 11:05 pm
Fakt niema co przesadzac z wydechem
Ja skromnie zrobilem 65mm wewnetrznej srednicy z DP o srednicy 72 mm
Czuc ze autko sie odetalo i jest na jednym koncowym przelocie (puszka w srodku nawiercane kolanko). Przy utrzymywaniu w jednej pozycji gazu jest cichy lecz przy wciskaniu i odpuszczaniu ciagne troche basem. Ostanio wyciagnalem przelot zastapilem rurka i dzwiek jest cos ala R5 GTT na przelocie i fajnie slychac turbinke
. Niewiem dokladnie co to za material ale kiepsko sie spawal jest lekki i z zewnatrz jest aluminowwany i wogole nierdzewieje
UT 1,4 Racing
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » śr wrz 20, 2006 11:21 pm
pewnie stal aluminiowana, jakoś tak lipnie sie spawa, a dźwięk wydechu bez tłumików fajny jest, fajnie właśne taki gwizd słychać - tylko w turbo tak mają
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160 Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:
Post
autor: McBanan » śr wrz 20, 2006 11:30 pm
najlepsze na przelocie sa "marchewki" w ciemnosci z tylu
UT 1,4 Racing
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446 Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo
Post
autor: rosssssa » czw wrz 21, 2006 11:04 am
Ja niestety bardzo ze średnicą jednak nie poszaleje
Chyba że turbine wymienie albo strone gorącą od czegoś innego założe
Bo wylot z turbiny ma 53mm, więc 60mm to maks co będzie