WYDECH

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

WYDECH

Post autor: rosssssa »

Chce do siebie zomontować coś nowego bo to co jest woła o pomste do nieba.

Czy ktoś może mi doradzić co i jak. Bo chciałem coś około 2,5" 3"
ale żeby nie było zbyt głośne. Co by w trasy dało się tym jeździć. Tzn. może byc głośny ale żeby nie miał namiaru basu, bo to jest paskudne jak samochód tak pierdzi że buda wpada w wibracje :lol:

Napewno jakiś przelotowy trzeba założyc. Tylko jeden czy dwa i gdzie je umiejscowić.

Co macie u siebie i jak wam się to sprawuje :wink:

Pozdrawiam.
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Ja bede miał 2,5" i pewnie jeden przelotowy tłumiczek.

Jezeli chcesz mieć cicho to zrób sobie z dwoma przelotami 2,5"
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

albo downpipe 3 cale a reszta 2,5 , na nadmierny bas dobry będzie tłumik komorowy :wink:
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

Odświeżam temat.

Mam juz przelot, ale on jest ciutek przy mały :/ albo dwa ciutki bo to raptem 50mm :cry:

Chce sobie zrobić od początku cały i żeby był zrobiony tak pożadnie żeby go nie poprawiać bardzo przy większej turbinie która może zagości kiedyś.

Czy przelot 60mm będzie wytarczający??

Ale z tego co wiem to to nawet nie wychodzi 2,5" może mnie ktoś to pożądnie przeliczyć.

Teraz już wiem, że nie jest głośno na jednym przelocie więc o tłumiki i o hałas się nie pytam tylko o odpowiednią średnice od turbinki.

HELP ME :D
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Ja mam 56mm i styka , jest srednio glosnie , chyba dam srodkowy przelotowy tlumik :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

DeviL pisze:Ja mam 56mm i styka , jest srednio glosnie , chyba dam srodkowy przelotowy tlumik :wink:
U mnie nie waźne czy będzie głośno czy nie.

Ja chce mieć dobrze żeby mi samochód jeździł jak trzeba.

Ze zrobieniem 60mm nie będę miał problemów, ale czy to oby wystraczy :twisted:
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Wydech 2,5" podobno starcza do 300 KM wiec nie powinno być problemu

2,5" do 63,5 mm około . Jedz do TOMARACING to Ci wycenią i zrobią.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Z wielkoscia tez nienalezy przesadzic . 2.5" styka chyba nawet na wiecej niz 300km . Ktos gdzies niedawno pisal ,ze zbyt duzy wydech tez nie jest gites , wg mnie 56-60mm do 250km styknie :twisted:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

Zibi122 pisze:Wydech 2,5" podobno starcza do 300 KM wiec nie powinno być problemu

2,5" do 63,5 mm około . Jedz do TOMARACING to Ci wycenią i zrobią.

Po raz
na Tomaracing mnie nie stać ;)

Po dwa
Spawam sobie sam ze zwykłych rur do wydechu.
Są grubsze i przez to jest ciszej w środku.

Po trzy
nik mi ze zwykłych rur nie pospawa wszyscy chcę tylko z kwasu robić :/
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

Fakt niema co przesadzac z wydechem :D Ja skromnie zrobilem 65mm wewnetrznej srednicy z DP o srednicy 72 mm 8) Czuc ze autko sie odetalo i jest na jednym koncowym przelocie (puszka w srodku nawiercane kolanko). Przy utrzymywaniu w jednej pozycji gazu jest cichy lecz przy wciskaniu i odpuszczaniu ciagne troche basem. Ostanio wyciagnalem przelot zastapilem rurka i dzwiek jest cos ala R5 GTT na przelocie i fajnie slychac turbinke :D. Niewiem dokladnie co to za material ale kiepsko sie spawal jest lekki i z zewnatrz jest aluminowwany i wogole nierdzewieje :D
UT 1,4 Racing
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

pewnie stal aluminiowana, jakoś tak lipnie sie spawa, a dźwięk wydechu bez tłumików fajny jest, fajnie właśne taki gwizd słychać - tylko w turbo tak mają :)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

najlepsze na przelocie sa "marchewki" w ciemnosci z tylu :twisted:
UT 1,4 Racing
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

Ja niestety bardzo ze średnicą jednak nie poszaleje :roll:
Chyba że turbine wymienie albo strone gorącą od czegoś innego założe 8)

Bo wylot z turbiny ma 53mm, więc 60mm to maks co będzie
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
ODPOWIEDZ