Jest i psykacz :)

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

JacekGD
Użytkownik
Posty: 79
Rejestracja: czw mar 30, 2006 11:21 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Trójmiasto

Jest i psykacz :)

Post autor: JacekGD »

Hejo Frendasy

Jak bym wczesniej wiedział że to jest taka łatwa i przyjemna praca to bym już dawno sobie psykał a tak dopiero teraz ;)
Ale wyszło Słoneczko, lekkie przymierzanie,rowerek i po gumki ;)

Na początku coś szło troche jak by nie tak....

Obrazek

i tu też niby wszystko OK ale...

Obrazek


ale naszczęscie wszystko sie zmiesciło i parsknęło......śmiechem ;)

Obrazek

Syczy baaardzo pięknie, zawsze o tym marzyłem :)
Tylko sie coś zmieniło na nie faynego i nie wiem dla czego jak narazie, po wcisnięciu do dechy i odpuszceniu gazu to obroty baaardzo nurkują prawie do granicy zgasnięcia silnika.....

A powiedzcie mi tylko, czy jak bym zamontował BOV na krótszej rurce to lepiej?? Czy wtedy dużo szybciej powraca odpowiednie cisnienie do układu??
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

wygląda jak za miękka sprężyna, zawór długo się zamyka, ja mam twardą i zawór zaczyna być słyszalny dopiero od ok 0,4 bara... chciałem wsadzić miękką sprężynę to właśnie były takie objawy,

no ale masz dwutłoczkowy więc bez żadnej regulacji co nie?? jak na luzie też się to dziseje to sprawdź co się dzieje z zaworem podczas takiej przegazówki, może rzeczywiście się za wolno zamyka :?:
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
JacekGD
Użytkownik
Posty: 79
Rejestracja: czw mar 30, 2006 11:21 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: JacekGD »

Lui pisze:wygląda jak za miękka sprężyna, zawór długo się zamyka, ja mam twardą i zawór zaczyna być słyszalny dopiero od ok 0,4 bara... chciałem wsadzić miękką sprężynę to właśnie były takie objawy,

no ale masz dwutłoczkowy więc bez żadnej regulacji co nie?? jak na luzie też się to dziseje to sprawdź co się dzieje z zaworem podczas takiej przegazówki, może rzeczywiście się za wolno zamyka :?:
Hejo :)

No własnie, ale może da rade go rozebrac i jakiegoś twardziela tam wsadzić :) Bo leTko gazowałem, na prawde lekko, tak do 1400-1600 i widziałem jak tłoczek sobie chodził....

pozdrawiam serdecznie
Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

zagadaj do propera - nie powinno byc problemu z twardsza sprezyna...
Bylo UT, jest Bravo GT.
JacekGD
Użytkownik
Posty: 79
Rejestracja: czw mar 30, 2006 11:21 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: JacekGD »

apac pisze:zagadaj do propera - nie powinno byc problemu z twardsza sprezyna...
Juz rozmawiałem i powiedział że może za to odpowiadac ta mniejsza sprężynka ;)
Po wymianie powinno byc OK :)


pozdrawiam
ODPOWIEDZ