Turbina

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Turbina

Post autor: rosssssa »

Dlaczego ja zawsze musze pisać w tym temacie :cry: :cry:

Mam taki problem. Przed założeniem turbinki do samochodu oddałem ją do regeneracji i sprawdzenia, żeby dwa razy nie rozbierać. A ty co po tygodniu jeżdzenia zrobiłem może z 500km może nawet nie. Turbo zrobiło jebud. Chociaż pan powiedział że jest w dobrym stanie i powymieniali uszczelniacze i łożyska(chyba) bo do środka nie zaglądałem.
Dzwonić odrazu tam czy co robić wyjąć turbine i im zawieźć??
Dlaczego zawsze jest wszystko pojebane.

PS przepraszam za słownistwo ale już poprostu nie moge. :cry: :cry: :cry:
I malowania pewnie też na razie nie będzie :cry: :cry: :cry: :cry:
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

a co konkretnie oznacza jebut???

jak nie ma doładowania to moze tylko WG zablokował sie w pozycji otwartej?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

Raczej nie.
Zawsze tankuje na shellu, a wczoraj nigdzie go nie było to mówie BP ultimate jest chyba nie najgorsze. Wlałem 5 litrów i jade.
Zrobiłem ze 20 km jakoś szybko nie jechałem, a tu nagle jebut. Strzał z rury, mówie nie przepalona mieszanka(chociaż nigdy tak nie było).
Jade przejechałem 500m i jeszcze raz ale tak solidnie.
Zatrzymałem się patrze a tu dym spod samochodu. Zgasiłęm go i lukam. Nic nie leci wzystko jest olej też ciśnienie trzymał jak jechałem, więc mói powoli do domu jeszcze 3 km, więc luzik, a dzisaj mówie oblukam.Ruszam zaczeło walić paloną gumę, coś jaktaka smołą jaką drogi remontują z rury biały dym i wali okrutnie. Mówie jebane BP nalali mi niewiadomo czego. Zgasiłęm go i czekam na kumpla, któy się miał mnie scholować, bo niechciaem ryzykowc. Ale on przyjechał powochał spaliy odpalił silnik wkręcił go na obroty i mówi tuyrbo jebneł.

Dzisiaj rozkręciłem rure, któa idzie od turbiny do IC patrze a tam olej pływa. no i tak piiiiii przez całe życie.

a na BP już nigdy nie zatankuje, juz nidy nie zatankuje nigdzie indziej jak na shellu
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

watpie aby byla to wina benzyny, bp ultimate nie jest zla, sam tankuje i nie narzekam. Tym bardziej ze mialo to miejsce przy spokojnej jezdzie. U mnie tez zdazaly sie niewielkie strzaly (ale z powodu zbyt duzego doladowania i czujnika bezpieczenstwa ktory odcinal zaplon ;) Po jego odpieciu wszystko bylo ok.
Ostatnio zmieniony śr mar 15, 2006 10:33 am przez apac, łącznie zmieniany 1 raz.
Bylo UT, jest Bravo GT.
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

apac pisze:watpie aby byla to wina benzyny, raczej spartaczonej roboty przy turbinie :/ bp ultimate nie jest zla, sam tankuje i nie narzekam.
No wiem że to nie paliwo, tylko turbo ale jesem wkurzony i ktoś musi na tym ucierpieć nie tylko ja :cry: :cry:
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

troche dziwne sa te strzaly z wydechu ktore mialy miejsce :roll:
Bylo UT, jest Bravo GT.
Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

a na jakim doładowanu jeżdziłeś ??

Ja bym zdioł gume z turbo i wirnikiem poruszał . skoro była na regeneracji to powinno być ok . sprawdz jeszcze czy odpływ oleju od turbo jest wolny i czy woda która wraca do zbiorniczka z turbo na normalny nurt :roll:
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

jugo500 pisze:a na jakim doładowanu jeżdziłeś ??
nie większe jak 1,2 w overbooscie i około 0,9 noramlnie.
jugo500 pisze:Ja bym zdioł gume z turbo i wirnikiem poruszał . skoro była na regeneracji to powinno być ok . sprawdz jeszcze czy odpływ oleju od turbo jest wolny i czy woda która wraca do zbiorniczka z turbo na normalny nurt :roll:
Tak ale dzisiaj jak wlazłem pod auto to widać chyba nałączeniu dwuch połówek turbiny czarny olej. A poza tym przecież jest olej w rurach a nie powinno go być na 10000000000%

A luzy to nie wszystko
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

A gdzie/kto regenerował tę turbinę??
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

ziuzio pisze:A gdzie/kto regenerował tę turbinę??
W TURBO SERWIS na Obozowej w Warszawie.
Mam nadzieje ze nie będą robili większych problemów ze zrobieniem jej jeszcze raz
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

rosssssa pisze:
ziuzio pisze:A gdzie/kto regenerował tę turbinę??
W TURBO SERWIS na Obozowej w Warszawie.
Mam nadzieje ze nie będą robili większych problemów ze zrobieniem jej jeszcze raz
Chyba tak to juz jest z ta regeneracja - nikt nie potrafi jej dobrze zrobic :evil: :x Ja mam podobny problem, a robilem to w motoarenie :? Ciekawe, czy reklamacja zostanie przyjeta :roll: :?
Bylo UT, jest Bravo GT.
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Potrafią, tylko nie zawsze robią to z taką samą precyzją:|.
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

Turbina była w serwisie 5 minut i gostek od razu powiedział że to nie turbina tylko olej z ODMY poszedł. Więc serwis może nie jest taki zły ;)

No ale przy okazji sobie sanki wymieniłem.

A tak poważnie to dlaczego z odmy idzie olej. Tzn. to że idzie to wiem, ale raczej powinny być to opary.
Czy np. przy lataniu na ręcznym może coś się zalewać i walić w odme :?: :?:
Jak go odpale to będę wiedział czy są przedmuchy czy nie.
Na razie czeka mnie troszke ciężkiej pracy bo łątwiej tą turbine odkręcić niż przykręcić.
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

rosssssa pisze: A tak poważnie to dlaczego z odmy idzie olej. Tzn. to że idzie to wiem, ale raczej powinny być to opary.
Czy np. przy lataniu na ręcznym może coś się zalewać i walić w odme :?: :?:
Jak wali olejem odmą to tłoki/pierścienie mają już spore luzy-sprawdź kompresję.
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

ziuzio pisze:Jak wali olejem odmą to tłoki/pierścienie mają już spore luzy-sprawdź kompresję.
Jak go złoże to sprawdze kompresje.
A jaką kompresje powinien mieć mój silnik???? GT
A jaką mają w UNO????
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
ODPOWIEDZ