pompa hamulcowa

amortyzatory, sprężyny, koła, hamulce, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

wojtek
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: pt sie 18, 2006 5:09 pm

pompa hamulcowa

Post autor: wojtek »

witam ponownie pytanie mam do szanownego grona cos mam z pompa hamulcowa :cry: chyba trzeba bedzie ja wymienic i teraz czy to musi byc od turbo czy nie musi poniewaz posiadam pompe od mojego starego silnika 903 jak sie im przygladalem to duzej roznicy nie ma w wygladzie :P czy one moga sie roznic moca sprezania plynu hamulcowego :?: :?:
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Pompa hamulcowa z 903 nie będzie pasować do UTa - jest inne serwo hamulcowe, poza tym pompa od 903 jest mocniejsza, bo ma tłoczyska 19mm, a UT ma 22mm. Różnica ta jest związana z tym, że UTy mają większe tłoczki w zaciskach z przodu oraz zaciski na tylnej osi, więc w rezultacie siła hamowania i tak większa:).
wojtek
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: pt sie 18, 2006 5:09 pm

Post autor: wojtek »

czyli trzeba nowa kupic dzieki wielkie za informacje :lol: :D znowu musze rozbic skarbonke :wink:
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

a w przypadku swapa trzeba przekladać pompe z serwem czy może zostać ta z 1.0 ?? - kłopot z prowadzeniem przewodów od nowa...
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
wojtek
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: pt sie 18, 2006 5:09 pm

Post autor: wojtek »

ja zostawilem stara pompe i stare serwo praktycznie wszystko jest tak samo tylko pompa oUT jest zakrzywiona do gory zeby przeplywka sie zmiescila a w moim byla pozioma i musialem przerobic uchwyt przeplywki zeby sie zmiescila a tak to wszystko dziala :lol:
rożek
Aktywny użytkownik
Posty: 209
Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Re:

Post autor: rożek »

Panowie mam problem
Chce zmienić pompe hamulcową na taką od uno turbo ale ma ona 4 wyjścia - każde koło osobno
Fabrycznie miałem 3 i trójnik na tylne koła. Czy można zaślepić jedno wyjście korkiem? czy musze ciągnąć dodatkową rurke?
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: pompa hamulcowa

Post autor: turbomaniak »

Zaslep i po sprawie
rożek
Aktywny użytkownik
Posty: 209
Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Re: pompa hamulcowa

Post autor: rożek »

turbomaniak pisze:Zaslep i po sprawie
a zaślepiać te bliżej serwa czy krańcowe?
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: pompa hamulcowa

Post autor: turbomaniak »

Pierwsza sekcja czyli ta blizej serwa ma byc na przod czyli wkrecasz 2 przewody przednie, druga jest na tyl i jeden otwor zaslepiasz a do drugiego wpinasz przewod do tylnych hamulcow :wink:
krzywy_bajbus
Obserwator
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 16, 2012 9:54 pm
Miejscowość: wawa
Auto: Uno 1.4T

Re: pompa hamulcowa

Post autor: krzywy_bajbus »

A do tej pompy od czego pasuje serwo ? Czy może zostać stare ?
krzywy_bajbus
Obserwator
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 16, 2012 9:54 pm
Miejscowość: wawa
Auto: Uno 1.4T

Re: pompa hamulcowa

Post autor: krzywy_bajbus »

to jak się zmieniło wszystkie zaciski (przód na 54 tył na 38) to nie trzeba zmieniać pompy i serwa na większe? jak to będzie hamowało z pompą 19mm zamiast 22??
ODPOWIEDZ