
różnice między 1.3, 1.4, 1.4 133 KM
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 221
- Rejestracja: pt wrz 21, 2007 8:27 pm
- Miejscowość: Stara Kiszewa
Re: różnice między 1.3, 1.4, 1.4 133 KM
Widzę że nie można stosować skrutów myślowych
Chodziło mi o kolektor wydechowy.

-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła
Re: różnice między 1.3, 1.4, 1.4 133 KM
sa takie same
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Re: różnice między 1.3, 1.4, 1.4 133 KM
1.3 ma inną flanszę pod turbo
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 221
- Rejestracja: pt wrz 21, 2007 8:27 pm
- Miejscowość: Stara Kiszewa
Re: różnice między 1.3, 1.4, 1.4 133 KM
Odgrzewam bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi:
z tego co można przeczytać na forum korby w 1.3 są niższe (krótsze) niż w 1.4 tak? Jeśli tak to z czego to wynika i jaka jest różnica (najlepiej jakby ktoś miał fotkę poglądową)?
z tego co można przeczytać na forum korby w 1.3 są niższe (krótsze) niż w 1.4 tak? Jeśli tak to z czego to wynika i jaka jest różnica (najlepiej jakby ktoś miał fotkę poglądową)?
- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
Re: różnice między 1.3, 1.4, 1.4 133 KM
Nie, korby mają długość 128,5mm (środek-środek) w obydwu przypadkach, w 1.5 czy 1.6 zresztą też, różnią się wałem i tłokami no i w przypadku dwóch ostatnich większą średnicą cylindra.
Krótsze korby 120mm mogłeś znaleźć jedynie w kilku starych SOHC.
Na foto po prawej korba z 1.3T po lewej z 1.4
Krótsze korby 120mm mogłeś znaleźć jedynie w kilku starych SOHC.
Na foto po prawej korba z 1.3T po lewej z 1.4
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
146A2.246 1301 TIE
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 16, 2011 9:05 pm
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Auto: Inne
Re: różnice między 1.3, 1.4, 1.4 133 KM
zuzio
jakie 0.7 bara ???
to ty masz rozwalony ebc
u mnie stabilne doładowanie przy ponad 5tys obr to 1bara a 1.1 bara w piku map sensor lpg do 250 kp czyli 1,5 bara nie ogarnia a na wskazniku wskazówka wali na 1.6 bara i dociera do konca skali i tam zawisa na ponad 1 sekunde , więc liczę na conakjmniej 1,7 w piku
kupiłem ecumastera od hz10 tego z mapem 400kp więc dokładnie zobaczę ile bije turbo w piku
jakie 0.7 bara ???
to ty masz rozwalony ebc
u mnie stabilne doładowanie przy ponad 5tys obr to 1bara a 1.1 bara w piku map sensor lpg do 250 kp czyli 1,5 bara nie ogarnia a na wskazniku wskazówka wali na 1.6 bara i dociera do konca skali i tam zawisa na ponad 1 sekunde , więc liczę na conakjmniej 1,7 w piku
kupiłem ecumastera od hz10 tego z mapem 400kp więc dokładnie zobaczę ile bije turbo w piku
- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
Re: różnice między 1.3, 1.4, 1.4 133 KM
Weź że się ogarnij, ni z gruchy ni z pietruchy wyrywasz z kontekstu jakiegoś kotleta z przed siedmiu latdziabi3 pisze:zuzio
jakie 0.7 bara ???
to ty masz rozwalony ebc
u mnie stabilne doładowanie przy ponad 5tys obr to 1bara a 1.1 bara w piku map sensor lpg do 250 kp czyli 1,5 bara nie ogarnia a na wskazniku wskazówka wali na 1.6 bara i dociera do konca skali i tam zawisa na ponad 1 sekunde , więc liczę na conakjmniej 1,7 w piku
kupiłem ecumastera od hz10 tego z mapem 400kp więc dokładnie zobaczę ile bije turbo w piku

176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
146A2.246 1301 TIE