różnice między 1.3, 1.4, 1.4 133 KM

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

dzikidaniel
Aktywny użytkownik
Posty: 221
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 8:27 pm
Miejscowość: Stara Kiszewa

Re: różnice między 1.3, 1.4, 1.4 133 KM

Post autor: dzikidaniel »

Widzę że nie można stosować skrutów myślowych ;) Chodziło mi o kolektor wydechowy.
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Re: różnice między 1.3, 1.4, 1.4 133 KM

Post autor: ciemol »

sa takie same
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Re: różnice między 1.3, 1.4, 1.4 133 KM

Post autor: Lui »

1.3 ma inną flanszę pod turbo
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
dzikidaniel
Aktywny użytkownik
Posty: 221
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 8:27 pm
Miejscowość: Stara Kiszewa

Re: różnice między 1.3, 1.4, 1.4 133 KM

Post autor: dzikidaniel »

Odgrzewam bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi:
z tego co można przeczytać na forum korby w 1.3 są niższe (krótsze) niż w 1.4 tak? Jeśli tak to z czego to wynika i jaka jest różnica (najlepiej jakby ktoś miał fotkę poglądową)?
Awatar użytkownika
goofer007
Spamer :P
Posty: 722
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT

Re: różnice między 1.3, 1.4, 1.4 133 KM

Post autor: goofer007 »

Nie, korby mają długość 128,5mm (środek-środek) w obydwu przypadkach, w 1.5 czy 1.6 zresztą też, różnią się wałem i tłokami no i w przypadku dwóch ostatnich większą średnicą cylindra.

Krótsze korby 120mm mogłeś znaleźć jedynie w kilku starych SOHC.

Na foto po prawej korba z 1.3T po lewej z 1.4
Załączniki
korby.jpg
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
dziabi3
Aktywny użytkownik
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 16, 2011 9:05 pm
Miejscowość: Bydgoszcz
Auto: Inne

Re: różnice między 1.3, 1.4, 1.4 133 KM

Post autor: dziabi3 »

zuzio

jakie 0.7 bara ???

to ty masz rozwalony ebc

u mnie stabilne doładowanie przy ponad 5tys obr to 1bara a 1.1 bara w piku map sensor lpg do 250 kp czyli 1,5 bara nie ogarnia a na wskazniku wskazówka wali na 1.6 bara i dociera do konca skali i tam zawisa na ponad 1 sekunde , więc liczę na conakjmniej 1,7 w piku

kupiłem ecumastera od hz10 tego z mapem 400kp więc dokładnie zobaczę ile bije turbo w piku
Awatar użytkownika
goofer007
Spamer :P
Posty: 722
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT

Re: różnice między 1.3, 1.4, 1.4 133 KM

Post autor: goofer007 »

dziabi3 pisze:zuzio

jakie 0.7 bara ???

to ty masz rozwalony ebc

u mnie stabilne doładowanie przy ponad 5tys obr to 1bara a 1.1 bara w piku map sensor lpg do 250 kp czyli 1,5 bara nie ogarnia a na wskazniku wskazówka wali na 1.6 bara i dociera do konca skali i tam zawisa na ponad 1 sekunde , więc liczę na conakjmniej 1,7 w piku

kupiłem ecumastera od hz10 tego z mapem 400kp więc dokładnie zobaczę ile bije turbo w piku
Weź że się ogarnij, ni z gruchy ni z pietruchy wyrywasz z kontekstu jakiegoś kotleta z przed siedmiu lat :cisza:
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
ODPOWIEDZ