Kręcimy UT do 9000 obr?
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
Oblicza się, ale praktycznie przy dobrze zrobionym dole(czyli wszystko wyważone, odelżone) na tłokach z 1.8T 9900 chwilowych spokojnie wytrzymuje seryjny dół, większym problemem przy tych obrotach robi się seryjna góra:).
-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
hmm az tak wysoko krecil bym nie chcial... dol zrobiony ale nie odelzony. malo kto juz na tym forum odpisuje
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 184
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
- Miejscowość: Gdansk
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
jednym z problemow napewno beda sprezynki zaworowe bo nie beda nadazac zamykac zawory i pewnie juz przy 8k bedzie z tym problem
Punto GT 2.0 8VT
-
- Obserwator
- Posty: 15
- Rejestracja: śr kwie 25, 2012 10:02 pm
- Miejscowość: Żyrardów
- Auto: Punto GT
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
Jeśli mówimy długoterminowym kręceniu silnika wysoko to ja bym poszedł w kute korby, lekkie tłoki, twarde sprężyny zaworowe, lekkie tależyki+odelżyć zawory. Do tego porządny wałek i porting głowicy, chociaż przy takim nakładzie finansowym ja bym chyba szedł w głowice 16v, catcams ma wałki pod turbo do tej głowicy.
Podobno najlepszy jest blok od silnika Uno lub x1/9 1.5. Seryjny potrafi się połamać przy ekstremalnych mocach:
http://www.webdefiat.com.ar/forum/index ... ic=13097.0" target="_blank
Podobno najlepszy jest blok od silnika Uno lub x1/9 1.5. Seryjny potrafi się połamać przy ekstremalnych mocach:
http://www.webdefiat.com.ar/forum/index ... ic=13097.0" target="_blank
Punto GT powered by LPG - tjuninguje sie 
