padła uszczelka pod głowicą

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
murcki
1.4 turbo i.e.
Posty: 115
Rejestracja: czw gru 02, 2004 11:50 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: murcki »

murcki pisze:To ja następny :|
Odpalam wczoraj auto, a tu biała chmura za mną.

Dzisiaj w warsztacie sprawdzali jakimś przyrządem do sprawdzania uszczelek głowicy (istnieje w ogóle coś takiego?) i podobno nic nie wykazało :hmm:
No właśnie pytam się - co to za ciekawy przyrząd do sprawdzania uszczelek głowicy, to się okazuje że to miernik CO. Twierdzą, że nie pokazuje ani odrobiny spalin w układzie chłodzenia. No to teraz już w ogóle nie wiem. Rozbierać silnik? Rozbierać samą sprężarkę (może ona puszcza wodę?), czy co? Tak czy inaczej kupa kasy (która miała być na blacharkę) w plecy :(
KWK murcki - At Your Side

Obrazek
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Wyjmij sprezarke . Bedzie taniej. Ewentualnie odkręć downpipe i bedziesz widział co masz w wydechu że kopci
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marcin77 »

murcki pisze:To ja następny :|
Odpalam wczoraj auto, a tu biała chmura za mną.

Dzisiaj w warsztacie sprawdzali jakimś przyrządem do sprawdzania uszczelek głowicy (istnieje w ogóle coś takiego?) i podobno nic nie wykazało :hmm:
prawdopodobnie turbinka zaczyna puszczać, z forum lanci wyczytałem " rozpędź do 5000 obr/min przytrzymaj z 20 sekund , potem puść gaz poczekaj az spadnie do 3000 obr/min i dodaj delikatnie gazu , patrz jak z tyłu zostanie obłok białego dymu to jest już sygnał że trzeba zaglądnąc i sprawdzić uszczelnienie "luz" na ośce wirnika ( oczywiście wykluczamy uszkodzenia prowadnic, pierścieni, itd ) " dotyczy lanci integrale, ale podejżewam że u nas jest podobnie, u mnie akurat jest co nieco inaczej, silnik pochodzi pare minut i dopiero po kilku minutach zaczyna puszczać biało, potem nagrzeje się silnik i biały dymek pojawia się przy ostrym przygazowaniu i zmianie biegu, :?: coś w tym jest
lancia dedra 2.0t
Awatar użytkownika
mops
"Cichociemny"
Posty: 272
Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:

Post autor: mops »

marcin77 pisze: prawdopodobnie turbinka zaczyna puszczać, z forum lanci wyczytałem " rozpędź do 5000 obr/min przytrzymaj z 20 sekund , potem puść gaz poczekaj az spadnie do 3000 obr/min i dodaj delikatnie gazu , patrz jak z tyłu zostanie obłok białego dymu to jest już sygnał że trzeba zaglądnąc i sprawdzić uszczelnienie "luz" na ośce wirnika ( oczywiście wykluczamy uszkodzenia prowadnic, pierścieni, itd ) " dotyczy lanci integrale, ale podejżewam że u nas jest podobnie, u mnie akurat jest co nieco inaczej, silnik pochodzi pare minut i dopiero po kilku minutach zaczyna puszczać biało, potem nagrzeje się silnik i biały dymek pojawia się przy ostrym przygazowaniu i zmianie biegu, :?: coś w tym jest
ale jemu nie ubywa oleju a wody...
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja ;-)
marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marcin77 »

no dobra ale biały dymek to nie ubywanie oleju ani wody w moim przypadku, a jak u mruckiego ubywa wody to gdzies musi kapac albo spalać się :wink:
lancia dedra 2.0t
ODPOWIEDZ