murcki pisze:To ja następny
Odpalam wczoraj auto, a tu biała chmura za mną.
Dzisiaj w warsztacie sprawdzali jakimś przyrządem do sprawdzania uszczelek głowicy (istnieje w ogóle coś takiego?) i podobno nic nie wykazało
No właśnie pytam się - co to za ciekawy przyrząd do sprawdzania uszczelek głowicy, to się okazuje że to miernik CO. Twierdzą, że nie pokazuje ani odrobiny spalin w układzie chłodzenia. No to teraz już w ogóle nie wiem. Rozbierać silnik? Rozbierać samą sprężarkę (może ona puszcza wodę?), czy co? Tak czy inaczej kupa kasy (która miała być na blacharkę) w plecy
murcki pisze:To ja następny
Odpalam wczoraj auto, a tu biała chmura za mną.
Dzisiaj w warsztacie sprawdzali jakimś przyrządem do sprawdzania uszczelek głowicy (istnieje w ogóle coś takiego?) i podobno nic nie wykazało
prawdopodobnie turbinka zaczyna puszczać, z forum lanci wyczytałem " rozpędź do 5000 obr/min przytrzymaj z 20 sekund , potem puść gaz poczekaj az spadnie do 3000 obr/min i dodaj delikatnie gazu , patrz jak z tyłu zostanie obłok białego dymu to jest już sygnał że trzeba zaglądnąc i sprawdzić uszczelnienie "luz" na ośce wirnika ( oczywiście wykluczamy uszkodzenia prowadnic, pierścieni, itd ) " dotyczy lanci integrale, ale podejżewam że u nas jest podobnie, u mnie akurat jest co nieco inaczej, silnik pochodzi pare minut i dopiero po kilku minutach zaczyna puszczać biało, potem nagrzeje się silnik i biały dymek pojawia się przy ostrym przygazowaniu i zmianie biegu, coś w tym jest
marcin77 pisze:
prawdopodobnie turbinka zaczyna puszczać, z forum lanci wyczytałem " rozpędź do 5000 obr/min przytrzymaj z 20 sekund , potem puść gaz poczekaj az spadnie do 3000 obr/min i dodaj delikatnie gazu , patrz jak z tyłu zostanie obłok białego dymu to jest już sygnał że trzeba zaglądnąc i sprawdzić uszczelnienie "luz" na ośce wirnika ( oczywiście wykluczamy uszkodzenia prowadnic, pierścieni, itd ) " dotyczy lanci integrale, ale podejżewam że u nas jest podobnie, u mnie akurat jest co nieco inaczej, silnik pochodzi pare minut i dopiero po kilku minutach zaczyna puszczać biało, potem nagrzeje się silnik i biały dymek pojawia się przy ostrym przygazowaniu i zmianie biegu, coś w tym jest