Działać będzie, tylko że czasy wtrysku dla spi są dłuższe i najprawdopodobniej będzie Ci zalewać silnik(jeżeli użyjesz wtryskiwaczy takich jak są w serii 1.6)-wskazane byłoby jakieś oszukanie kompa, np. SMT6 czy czymś takim. Ewentualnie możesz się pobawić w dobieranie wtryskiwaczy do tego danego czasu otwarcia wtryskiwaczy,ale to takie branie się za problem od drugiej strony, które jest w zasadzie bardziej pracochłonne. Masz jeszcze możliwość zakupienia regulowanego regulatora ciśnienia paliwa i nim możesz zmniejszyć ciśnienie w listwie czyli pośrednio zmniejszając dawkę paliwa .
W 2.0 16V n/a są takie same jak w UTcie 1.4 czyli podobno 189ccm/min przy 3 bar.
W 2.0 8V były rózne wtryskiwacze, np. 165ccm/min przy 2.5 bar.
Jak sprawa wygląda w 1.8 to nie wiem:).
Mysle nad zastosowaniem wtryskow z sejceto 1.1 albo punto 1.2 (nie pamietam wydajnosci) i sterowanie z kompa SPI (na dobry poczatek) mysle ze nie powinno przelewac - dla kontroli bede chial podpiac wskaznik AFR
A nie będzie najprosciej zadoptować w tryskl z uno 1.5 MPI, taki system z klapkowym przepływomierzem ma chyba njlepsze zdolność adaptacyjne do innych silników.... tak myśle
Nie możesz sobie dobrać byle jakich wtrysków do byle jakiego kompa, będa się rózniły opornością i w mig spalisz wyjście mocy w kompie albo kable od wtrysków tu dzież jakiś inny badziew w kompie, wtryski typu spi mają wydajjność mniej więcej 2.5 raza taką lub nawet 3razy taką jak typ mpi, popatrz jak one wogóle wyglądają średnicy mają chyba z 30mm podczas gdy mpi ma może z 10mm, jeśli to wogóle odpali na takim modzie to zaraz zgaśnie bo się zaleje. proponuje np mpi z tipo 1.6+ kompa + smt6 co by to zestroic.