LC-1 problem
LC-1 problem
Lc-1 przeleżał w szafce trochę czasu podpinam a tu nie działa, wgrałem nowe firmware, zrobiłem krok po kroku tak jak pisze w manualu pierwsze uruchomienie, zrobiłem kalibracje na wolnym powietrzu i na zmianę dostaje błędny Error 2 Heater open, Error 8 sensor Timing error te dwa tak przypadkowo raz ten raz ten i jeszcze dostaje błąd jak się wykona kalibracja grzałki Error 4 Pump Open co któryś raz.
Co jakiś czas na kilka sekund działa poprawnie i później któryś błąd. Zdechła sama sonda czy kontroler?? Zaraz jadę kupić samą sondę nową zobaczymy co będzie.
Co jakiś czas na kilka sekund działa poprawnie i później któryś błąd. Zdechła sama sonda czy kontroler?? Zaraz jadę kupić samą sondę nową zobaczymy co będzie.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo

-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: LC-1 problem
nowy czy używany? bo ciężko wywnioskować. sprawdź wtyczke sondy bo moż zaśniedziała
Re: LC-1 problem
Problem rozwiazany, kupilem nowa sonde od vw 1.8T i smiga.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo

- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
Re: LC-1 problem
jakie parametry należy ustawić w DET3 podczas montarzu sondy LC-1?
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
Re: LC-1 problem
sonda jest wpieta pod analog 3 w DET3,gdzie 0 V to 10AFR, a 5 V to 20 AFR-rozumiem że nic wiecej nie trzeba tu robić?!
kontroler zamocowałem pod maską po środku auta na czarnej obudowie od przekazników i niestety brakuje mi kilku centymetrów żeby podpiąc sonde HEHEHEH-logiczne ze trzeba ja przedłużyć. Pytanie czy przewody od sondy można lutować,czy lepiej nie ryzykować i zrobić to na kostkach szczelnych?!
kontroler zamocowałem pod maską po środku auta na czarnej obudowie od przekazników i niestety brakuje mi kilku centymetrów żeby podpiąc sonde HEHEHEH-logiczne ze trzeba ja przedłużyć. Pytanie czy przewody od sondy można lutować,czy lepiej nie ryzykować i zrobić to na kostkach szczelnych?!
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Re: LC-1 problem
Det3 nic nie trzeba zmieniać, natomiast w ustawieniach LC-1 trzeba ustawić ten zakres 0V-AFR10, 5V-AFR20, bo domyślnie jest 0V-AFR7.35, a 5V-AFR22.5, ewentualnie zmienić w Det3 skalę na 7.35-22.5 dla wejścia analogowego, do którego wppinasz sygnał z LC-1.
Przewodów sondy, a szczególnie szerokopasmowej, nie powinno się lutować ani przedłużać(dotyczy szerokopasmówki tylko), jeśli chcesz zachować dokładność pomiaru; bo oczywiście można tego dokonać, ale odczyty będą już mało prawdziwe(być może niewiele, a być może będzie całkiem do bani).
Przewodów sondy, a szczególnie szerokopasmowej, nie powinno się lutować ani przedłużać(dotyczy szerokopasmówki tylko), jeśli chcesz zachować dokładność pomiaru; bo oczywiście można tego dokonać, ale odczyty będą już mało prawdziwe(być może niewiele, a być może będzie całkiem do bani).
- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
Re: LC-1 problem
Przewody od sondy przedłużyłem na kostkach szczelnych(o jakies 15 cm),czemu niby miało by to tak wpływać na odczyt sondy(musze to sprawdzić). w detcie raczej nie da sie zmienić tego zakresu,jest min i max. trzeba bedzie zrobić to sondzie,(nie mam kompa z r232!
Czy do tej zmiany nie są potrzebne jakieś terowniki od kontrolera sondy,czy da sie to zrobić bez tego?
Czy do tej zmiany nie są potrzebne jakieś terowniki od kontrolera sondy,czy da sie to zrobić bez tego?
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: LC-1 problem
Przewodów od szerokopasmówki się nie przedłuża bo tam są napiecia bardzo małe i każde łączenie może zmieniać ich wartość.
W DET możesz załadować dla danego wejścia odpowiednią skalę. Może to być 10-20 AFR a może 7-22. Setup->Scales configuration i dla danego wejścia łdujesz odpowiedni plik. Działa to tylko do wyłączenia programu. Potem trzeba od nowa.
W DET możesz załadować dla danego wejścia odpowiednią skalę. Może to być 10-20 AFR a może 7-22. Setup->Scales configuration i dla danego wejścia łdujesz odpowiedni plik. Działa to tylko do wyłączenia programu. Potem trzeba od nowa.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki