takie małe podsumowanie

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

ccTURBO
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: czw paź 27, 2005 11:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: ThreeCity

takie małe podsumowanie

Post autor: ccTURBO »

hello Frendasy Turbasy ;)

Siedze czytam, czytam siedze.....

Zapewne wiele razy to było, ale co można zrobić i jak z silnika 1,3T..tak w wolnej chwili :)

Jestem nowy i nie bardzo wiem o wszystkim ;)

Wiem że najprosciej i najszybciej to zwiększyć doładowanie (dziurka 3mm) i ma sie.......... ~120KM??

Potem większa Turbina,IC i wtryski i wtedy ma sie..... 160KM????

A no i jak to jest z tymi silniczkami, mają juz spryskiwane tłoki??
No i sie dowiedziałem że 1,3 jest lepsze od 1,4 do dłubania, czy tak??

pozdrawiam serdecznie
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

A wiec napewno 1,3T ma tłoki spryskiwane.
Moje plany to 180 KM na wiekszej turbinie, wtryskach, wydechu i smt6

Jest kolega który ma 134 KM na 1,3T
Ja mam 118KM na również 1,3T

podobno 1,3t mozna podlubac ale nikt nie mowi konkretow
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Zibi122 pisze:A wiec napewno 1,3T ma tłoki spryskiwane.
Moje plany to 180 KM na wiekszej turbinie, wtryskach, wydechu i smt6

Jest kolega który ma 134 KM na 1,3T
Ja mam 118KM na również 1,3T

podobno 1,3t mozna podlubac ale nikt nie mowi konkretow
Konkrety??Zależą od zasobności portfela :wink: -wiadomo, że podnosi się ciśnienie doładowania pilnując odpowiedniego AFR i EGT - cała filozofia w turbo, bez nakładów finansowych(takich większych).
Przy gotówce to buduje się od podstaw - kute tłoki oraz korby, wał kuty lub seryjny przynajmniej prześwietlony i dobrze "zaazotowany" po szlifie-wszystko wyważone dynamicznie, blok za oringowany, porządna uszczelka pod głowicę, głowica zregenerowana na ori częściach, przylgnie ssące na 30* a wydechowe na 45* , kanały ssące i wydechowe na 32mm-tak samo w kolektorze ssącym i wydechowym a kolektor wydechowy równoodległościowy, wałek(kąty w zależności od przeznaczenia), turbina(wydajność w zależności od żądanych mocy), wtryskiwacze(także w zależności od mocy, w którą celujemy), przepustnica 50mm(lub najlepiej cały kolektor ssący od nowa), IC, wydech 2.5", jakiś sterownik całej elektroniki(MS, Autronic, Greedy,...) oraz kupa pierdółek osprzętowych od świec zaczynając, poprzez..., a kończąc na dobrym filtrze oleju. Teraz na hamownie i należy to zgrać, aby nie wybuchało co kilka jazd...
ODPOWIEDZ