Zibi122 pisze:A wiec napewno 1,3T ma tłoki spryskiwane.
Moje plany to 180 KM na wiekszej turbinie, wtryskach, wydechu i smt6
Jest kolega który ma 134 KM na 1,3T
Ja mam 118KM na również 1,3T
podobno 1,3t mozna podlubac ale nikt nie mowi konkretow
Konkrety??Zależą od zasobności portfela

-wiadomo, że podnosi się ciśnienie doładowania pilnując odpowiedniego AFR i EGT - cała filozofia w turbo, bez nakładów finansowych(takich większych).
Przy gotówce to buduje się od podstaw - kute tłoki oraz korby, wał kuty lub seryjny przynajmniej prześwietlony i dobrze "zaazotowany" po szlifie-wszystko wyważone dynamicznie, blok za oringowany, porządna uszczelka pod głowicę, głowica zregenerowana na ori częściach, przylgnie ssące na 30* a wydechowe na 45* , kanały ssące i wydechowe na 32mm-tak samo w kolektorze ssącym i wydechowym a kolektor wydechowy równoodległościowy, wałek(kąty w zależności od przeznaczenia), turbina(wydajność w zależności od żądanych mocy), wtryskiwacze(także w zależności od mocy, w którą celujemy), przepustnica 50mm(lub najlepiej cały kolektor ssący od nowa), IC, wydech 2.5", jakiś sterownik całej elektroniki(MS, Autronic, Greedy,...) oraz kupa pierdółek osprzętowych od świec zaczynając, poprzez..., a kończąc na dobrym filtrze oleju. Teraz na hamownie i należy to zgrać, aby nie wybuchało co kilka jazd...