Witam.
Chciałem się dowiedzieć czy może ktoś z Was w swoim UT MKII ma zamontowany układ wydechowy z kwasówki lącznie z kolektorem wydechowym, w związku z tym kogo polecacie żeby mi takie cudo pospawał do autka. Turbinka dmucha 1,2 bar bo wyżej jest AFR zbyt ubogie ale pracuje nad tym i podejrzewam że układ wydechowy jest zbyt wąski i niewydala, ponieważ gdy podnoszę cinienie doładowania wzrasta tylko spalanie (ktore i tak jest zabojcze ) a niezauważam żadnej popray osiągów. Jeśli macie namiary na kogoś kto by sie mógł tym profesjonalnie zajać to bede bardzo wdzięczny za pomoc.
Ja natomiast zastanawialem sie, czy jest sens ruszac oryginalne tlumiki (mam akurat bosala) i wstawic na koncu jakis przelot, pozostawiajac 2" seryjne rury Poza zwiekszeniem halasu moglo by to cos dac? Ewentualnie wywalic sam ostatni tlumik. Slyszalem ze nie ma sensu przelotowy tlumik i rury 2" - powinno byc od poczatku do konca 2,5 " + przelot ale na razie chcialbym pozostac przy seryjnej srednicy i mam dylemat
Ja mam dwa tlumiki w dobrym stanie ale chcialbym podniesc moc a z tego co wiem poprawienie wydechu powoduje zmiejszenie spalania. Wogole zastanawiam sie czy sonda mi nie padla bo spalanie jest zabojcze okolo 20 litrow ale czasem jak juz sie zagrzeje to go niezaluje.
Odnosnie dziwieku to jest on przyjemny (szczelny uklad + 2 tlumiki) w srodku jest cicho a na zewnatrz tylko na wolnych obrotach sobie glosno mruczy.
Z tego co wiem (wiedza ta pochodzi z dwuletniego śledzenia forum streetracing jak i namacalnie ) to w autach TURBO najlepiej dać prostą rurę do końca i jeden tłumik (końcowy) ja w uno planuje downpipe 2,5 cala a reszta 2 i powinno być OK http://galerie.tomson.com.pl/albums/alb ... 8RS_22.jpg
to jest wydech zrobiony dla audi 1,8 T
w uno niestety będą pewne trudności ,ale zawsze można się pozbyć zbiornika paliwa
jugo500 pisze:
to jest wydech zrobiony dla audi 1,8 T
w uno niestety będą pewne trudności ,ale zawsze można się pozbyć zbiornika paliwa
Ma dwie puszki jesli dzieki temu mialo by byc ciszej to byc moze warto zostawic ten srodkowy tlumik w ut (z tego co wiem jest to przelot) i zmienic tylko ostatni dajac jeszcze jeden przelot- opcja przy pzoostawaniu na seryjnej srednicy. Chce aby auto bylo jak najbardziej cichociemne i nie meczylo podczas dluzszej jazdy Wydech juz jest bez kata, powyzsza operacja powinna go dodatkowo nieco odetkac...
A ja planuje 2,5 " na calej długosci z jednym koncowym przelotem.
jugo - a jaki problem ma być z zbiornikiem??
Ja sie martwię przejściem nad belką. Bo przy moim obniżeniu bedzie ciężko. Bede musiał dobrze wydech umocowac na poduszkach aby za bardzo nie latał
Hehe u mnie to rozwiazanie z kolem zapasowym to niezly pomysl Dzieki Lui za podpowiedz
Od kiedy kupilem autko jezdze bez kola zapasowego, tylna kanapa tez poszla w odstawke a ostatnio nawet wykladzina z podlogi, wygluszenia i boczki drzwi hehe. Jak ktos jest maniakiem dzwieku turbiny to polecam, slychac ja jakby byla pod siedzeniem