UT a LPG

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Unoxxx
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: sob gru 10, 2005 9:36 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bieniewice

UT a LPG

Post autor: Unoxxx »

no wlasnie: jak to jest z gazownia w uno turbo? czy sie sprawdza, jakie sa niebezpieczenstwa itp. mowa oczywiscie o zwyklej instalacji z parownikiem a nie o sekwencji. zastrzezenie: prosze o wypowiedzi posiadaczy UT z gazem, a nie o rady "dobrych wujkow"
Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

z tego co wiem, jest przynajmniej jedno takie uno na forum :P
Bylo UT, jest Bravo GT.
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Ja mam LPG, do którego reduktor wytargałem z jakiejś Cromy Turbo przywiezionej z D. Reduktor to Lovato Turbo(ze specjalną komorą na ciśnienie), daje rade do 150kW. Reszta instalki to Elpigaz.
Z instalką nie ma problemów, żadnych wybuchów zwrotnych czy skutków ubocznych. Tylko czy jest sens?? Na trasę może tak, spalanie 9-10 bez problemu, ale zimą po mieście przy obecnych cenach gaz vs. benzyna prawie na jedno wychodzi, więc montaż się na pewno nie zwróci szybko w tym okresie.
Unoxxx
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: sob gru 10, 2005 9:36 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bieniewice

Post autor: Unoxxx »

teraz jezdze unem 1.5 i.e. i od sierpnia 2004 do dzis zrobilem 30 kkm, co wynioslo mnie ok. 10 tys. zl. niedlugo bedzie UT, ma juz gaz, ale trzeba zainwestowac ~600zl. dlatego pytam,zanim zainwestuje, zeby nie zalowac
ODPOWIEDZ