Ecu master podłączenie!!!
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Ecu master podłączenie!!!
wpinasz sie z konwerterem miedzy maf a kompa w pin idacy od tej dzwigienki z wsówką. Korekte rób przez det2 i to do niego podepnij czujnik temp w dolocie np z fiata siena 1,6 16v. W zakadce setum możesz zaznaczyc które wejście ma być wejsciem korygujacym.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Ecu master podłączenie!!!
Z jakiego silnika siena(pojemnosc) bedzie pasowac? To jest czujnik cyfrowy czy rezystancyjny w sensie jak sie go podlacza?
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Ecu master podłączenie!!!
Czujnik rezystancyjny i napisałem ze z 1,6 16V z aluminiowym kolektorem ssącym
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- kania_
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KRAKÓW
Re: Ecu master podłączenie!!!
niech mi ktoś powie jak podpiąć pod DET2 AFR z LM-1
p.s.
Zibi a masz dane konfiguracyjne do tego czujnika z webera? To bym później robił korekcje po tym a nie seryjnym czujniku z VAFa
Mój mnożnik jest niestabilny przy napięciach rzędu 0.1v-0.8v co zrobić
Okazało się ze kość była walnięta wymiana kości pomogła, działa.
p.s.
Zibi a masz dane konfiguracyjne do tego czujnika z webera? To bym później robił korekcje po tym a nie seryjnym czujniku z VAFa
Mój mnożnik jest niestabilny przy napięciach rzędu 0.1v-0.8v co zrobić
Okazało się ze kość była walnięta wymiana kości pomogła, działa.

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Ecu master podłączenie!!!
Do Analog 2/3 in dajesz sygnał z LM-1 . W tej instrukcji http://www.innovatemotorsports.com/supp ... Manual.pdf" target="_blank n str 21 jest opisane wyjscie jack stereo. Na str 9 jest czyli wyjscie 2 to 0-5v jak go zaprogramujesz tak. W setup->scales ustawiasz skale dla danego wejscia odpowiednio i juz.
Co do czujnika to nie znam pełnej charaktrystyki tylko, że opór: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C
opór: 200 - 300 omów / 90 °C
Kod: Zaznacz cały
The LM-1's second analog output
is factory programmed to provide a linear output between 1V and 2V for an AFR of 10 to 20,
allowing a digital voltmeter to be used as the AFR display. Any other linear output range between
0 and 5V can be programmed. See chapter 9.6, 'Programming analog outputs' for details.
Co do czujnika to nie znam pełnej charaktrystyki tylko, że opór: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C
opór: 200 - 300 omów / 90 °C
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: Ecu master podłączenie!!!
mam problem z konwersja z maf na map, i tak przeplywka mi juz padla i nie moge auta uruchomic chcialem zrobic konersje , wczeniej smigalem z laptopem i mam logi, teraz tak odlanczam przeplywke tam robie ta konwesje z ustawieniami daje sygnal z analog aut na mapsensor a analog 1 in daje na mase , i auto odpala ale gasnie jak wkrece na obroy to tak kulawo , jak probuje dac inna dawke na wolnych to nie reaguje. w instrukcji deta jest zeby czujnik zasysanego powietrza odlaczyc ktory kael ciac i pdoalczyc do deta;>??

Uploaded with ImageShack.us
albo moze kto ma logi zebym przynajmniej auto jakos odpalil bo ni reaguje na zmiane dawki

Uploaded with ImageShack.us
albo moze kto ma logi zebym przynajmniej auto jakos odpalil bo ni reaguje na zmiane dawki
Ostatnio zmieniony pn wrz 27, 2010 7:15 am przez adrian055, łącznie zmieniany 1 raz.
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Ecu master podłączenie!!!
Wstaw jako załacznik projekt po konwersji.adrian055 pisze:mam problem z konwersja z maf na map, i tak przeplywka mi juz padla i nie moge auta uruchomic chcialem zrobic konersje , wczeniej smigalem z laptopem i mam logi, teraz tak odlanczam przeplywke tam robie ta konwesje z ustawieniami daje sygnal z analog aut na mapsensor a analog 1 in daje na mase , i auto odpala ale gasnie jak wkrece na obroy to tak kulawo , jak probuje dac inna dawke na wolnych to nie reaguje. w instrukcji deta jest zeby czujnik zasysanego powietrza odlaczyc ktory kael ciac i pdoalczyc do deta;>??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- kania_
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KRAKÓW
Re: Ecu master podłączenie!!!
Może ktoś podzielić się swoja mapa paliwa po wywaleniu przepływomierza w UT 1.3
Potrzebuje sam konwent przepływomierza z UT 1.3 na map MPX4250.(chce zobaczyć co powinien generować dobry przepływomierz)
Jakąś mapę z 1.3t (może być nie oszlifowana, zobaczyć po korekcji)
Z góry dziękuję
p.s.
Tu jest mój konwetr, ale wyszedł bardzo plaski wydaje mi się za plaski (przeplywka od seata ibizy)

Jak dodać plik projektu .php
Potrzebuje sam konwent przepływomierza z UT 1.3 na map MPX4250.(chce zobaczyć co powinien generować dobry przepływomierz)
Jakąś mapę z 1.3t (może być nie oszlifowana, zobaczyć po korekcji)
Z góry dziękuję
p.s.
Tu jest mój konwetr, ale wyszedł bardzo plaski wydaje mi się za plaski (przeplywka od seata ibizy)

Jak dodać plik projektu .php
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: Ecu master podłączenie!!!
masz źle skonfigurowanego ecumastera, nie wykorzystujesz całej mapy
- kania_
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KRAKÓW
Re: Ecu master podłączenie!!!
Coś więcej na temat złej konfiguracji? Co poprawiać?
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Ecu master podłączenie!!!
Jezeli masz przeplywke z ibizy to raczej tu bedzie przyczyna, bo ona ma calkiem inna charakterystyke niz ta z turbo. Jak ja taka zalozylem do swojego to okrutnie go zalewlo w calym zakresie 

- kania_
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KRAKÓW
Re: Ecu master podłączenie!!!
Dlatego chciałbym żeby ktoś się podzielił konwertem przeplywki 1.3T na mpx'a wtedy przeplywka już nie będzie bruździć i będę mógł już to dogładzić do mojego silnika.
p.s.
Proby drogowe poszcza mnie z torbami jak czegoś na sucho nie zrobię. (już poszło 250zl w paliwo, a dalej jestem w lesie
) LUDZIE RATUJCIE...
p.s.
Proby drogowe poszcza mnie z torbami jak czegoś na sucho nie zrobię. (już poszło 250zl w paliwo, a dalej jestem w lesie

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Ecu master podłączenie!!!
Tu masz mape z auta wolnossacego, zmien w setup deflection max na 5v i inne rzeczy a potem sprawdz czy zapali. Jezeli tak to tylko stroic jak nie to w zakresie w którym normalnie powinien zapalic i chodzic wpisz wartosci z twojej mapy i potem dostrajaj.
- Załączniki
-
- e30_m20b25+nniebieska.zip
- (461 Bajtów) Pobrany 552 razy
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: Ecu master podłączenie!!!
koledzy czy przy podlanczaniu map sensora podlanczacie czujnik zasysanego powietrza w kolektorze ssacym? bo mam problem, analog 1 zmasowany, analog 2 map, analog3 afr, analog4 czujnik temp w dolocie, i chce zrobic procedure startu i brakuje mi jednego wejscia. jak to ogarnac??
- kania_
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KRAKÓW
Re: Ecu master podłączenie!!!
Podzieli się ktoś mapa do 1.3turbo działającą bo ta z e30 ie chce działać w żaden sposób.
p.s.
Tak czy siak dzięki Zibi
hz10 o czym mówiłeś? Mapa dlatego tak pokryta bo mieszanka jest tak ch.. ze auto nie chce jechać.
p.s.
Tak czy siak dzięki Zibi
hz10 o czym mówiłeś? Mapa dlatego tak pokryta bo mieszanka jest tak ch.. ze auto nie chce jechać.