Jakie wtryski na 160 KM
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Jakie wtryski na 160 KM
Jakei trzeba by zastosować wtryski na 160 km ale aby nie było za dużo przeróbek ??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Potrzeba Ci wtrysków o wydajności ok. 240ccm. Z doświadczenia jednak mogę Ci powiedzieć że seryjny ECU nie da rady sobie ustawić AFRu na normalnym poziomie, będzie zdecydowanie przelewał-potrzebna będzie Ci jakaś świnka.
Z doświadczenia powiem Ci także, że seryjne wtryski+regulowany regulator ciśnienia paliwa od Lancii(ok. 3.3 bar zamiast 3.0bar najlepiej) świetnie się sprawdzą na 160km, spalanie nie wzrośnie drastycznie i jakoś to będzie chodzić na wolnych obrotach(bez użycia świnki, bo przy użyciu da się zapodać i większe bez problemu).
Z doświadczenia powiem Ci także, że seryjne wtryski+regulowany regulator ciśnienia paliwa od Lancii(ok. 3.3 bar zamiast 3.0bar najlepiej) świetnie się sprawdzą na 160km, spalanie nie wzrośnie drastycznie i jakoś to będzie chodzić na wolnych obrotach(bez użycia świnki, bo przy użyciu da się zapodać i większe bez problemu).
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 193
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: wawa
czyli jak zwiekszysz cisnienie to bedzie zalewac w dolnych zakresach a jak zmienisz wtryski na wieksze przy seryjnym cisnieniu to nie bedzie?kania_ pisze:ja mysle ze stosujac wtryski z gupiej cromy 2.0 turbo mozna uzyskac smialo 160KM
P.S.
podnosenie samego cisnienia paliwa moze spowodowac zalewanie silnika w dolnych zakresach predkosci obrotowych, co wplynie niekozystnie na prace silnika i spalanie
bardzo ciekawa teora

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
No to prawdopodobnie bede miał wtryski z C20XEV
Maja one wydajność 214 cc. Pytanie teraz czy dam rade na seryjnej elektronice to wysterować aby nie palil nie wiadomo ile i aby nie zalewal ?
Maja one wydajność 214 cc. Pytanie teraz czy dam rade na seryjnej elektronice to wysterować aby nie palil nie wiadomo ile i aby nie zalewal ?
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Do ~170km teoretycznie 240ccm wystarczą Ci.
Dalej wkładasz wtryskiwacze, których 'rozmiar' zależny jest od mocy którą chcesz uzyskać:).
Regulator napięcia jest na tylnej części alternatora, jest to takie małe coś wielkości zgniecionego pudełka od zapałek z dwoma szczotkami.
Ale pewnie chodzi Ci o regulator ciśnienia paliwa, ten znajduje się przy listwie paliwowej(taki mały bączek po lewej stronie listwy patrząc od przodu samochodu).
Dalej wkładasz wtryskiwacze, których 'rozmiar' zależny jest od mocy którą chcesz uzyskać:).
Regulator napięcia jest na tylnej części alternatora, jest to takie małe coś wielkości zgniecionego pudełka od zapałek z dwoma szczotkami.
Ale pewnie chodzi Ci o regulator ciśnienia paliwa, ten znajduje się przy listwie paliwowej(taki mały bączek po lewej stronie listwy patrząc od przodu samochodu).