Jakie wtryski na 160 KM

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Jakie wtryski na 160 KM

Post autor: ZibiUT »

Jakei trzeba by zastosować wtryski na 160 km ale aby nie było za dużo przeróbek ??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Potrzeba Ci wtrysków o wydajności ok. 240ccm. Z doświadczenia jednak mogę Ci powiedzieć że seryjny ECU nie da rady sobie ustawić AFRu na normalnym poziomie, będzie zdecydowanie przelewał-potrzebna będzie Ci jakaś świnka.
Z doświadczenia powiem Ci także, że seryjne wtryski+regulowany regulator ciśnienia paliwa od Lancii(ok. 3.3 bar zamiast 3.0bar najlepiej) świetnie się sprawdzą na 160km, spalanie nie wzrośnie drastycznie i jakoś to będzie chodzić na wolnych obrotach(bez użycia świnki, bo przy użyciu da się zapodać i większe bez problemu).
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

ja mysle ze stosujac wtryski z gupiej cromy 2.0 turbo mozna uzyskac smialo 160KM
P.S.
podnosenie samego cisnienia paliwa moze spowodowac zalewanie silnika w dolnych zakresach predkosci obrotowych, co wplynie niekozystnie na prace silnika i spalanie
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa

Post autor: dr kozioł »

kania_ pisze:ja mysle ze stosujac wtryski z gupiej cromy 2.0 turbo mozna uzyskac smialo 160KM
P.S.
podnosenie samego cisnienia paliwa moze spowodowac zalewanie silnika w dolnych zakresach predkosci obrotowych, co wplynie niekozystnie na prace silnika i spalanie
czyli jak zwiekszysz cisnienie to bedzie zalewac w dolnych zakresach a jak zmienisz wtryski na wieksze przy seryjnym cisnieniu to nie bedzie?
bardzo ciekawa teora :wink:
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

masz racje nie jest to tak dokladnie :)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

No to prawdopodobnie bede miał wtryski z C20XEV
Maja one wydajność 214 cc. Pytanie teraz czy dam rade na seryjnej elektronice to wysterować aby nie palil nie wiadomo ile i aby nie zalewal ?
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Bini0
Aktywny użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Post autor: Bini0 »

Potrzebny bedzie jeszcze regulator cisnienia paliwa z lanci - tak jak napisal ziuzio
Pozdrawiam - Binio
Obrazek
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

A w punto GT do ilu moge nie wymieniać wtryskiwaczy.
Bo z tego co wyczytałm to seria ma 240cc, ale nie jestem pewien.

Co dalej wkładać i czy trzeba listwe wymieniać????

Jak wygląda regulator napięcia :oops: :oops: i gdzie się go zakłada????

Nowy jestem w tym temacie i szukam pomocy :)
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Do ~170km teoretycznie 240ccm wystarczą Ci.
Dalej wkładasz wtryskiwacze, których 'rozmiar' zależny jest od mocy którą chcesz uzyskać:).

Regulator napięcia jest na tylnej części alternatora, jest to takie małe coś wielkości zgniecionego pudełka od zapałek z dwoma szczotkami.
Ale pewnie chodzi Ci o regulator ciśnienia paliwa, ten znajduje się przy listwie paliwowej(taki mały bączek po lewej stronie listwy patrząc od przodu samochodu).
ODPOWIEDZ