Autodiagnoza
- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
Re: Autodiagnoza
takie testy można wykonać też dla innych el. układu wtryskowego, pozostałe wtryski, zawór dodatkowego powietrza itd.
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: Autodiagnoza
a moglbys podeslac inne wskazowki jak je wykonac? jeski masz jakis skan , bo innym uzytkownikom tez sie to przyda:):)
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Autodiagnoza
Wywala mi błąd 3232 ktoś wie może co to za nowość bo nigdzie nic na jego temat nie mogę znaleźć
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

Re: Autodiagnoza
Witam
Wczorajszego wieczoru ukonczyłem montowanie intercoolera od mastera w swoim punto
Wygląda to przezajefajnie , co raduje moja duszę
Dlaczego odzywam sie w tym temacie? a mianowicie radośc ma została pomniejszona o palącą sie kontrolke(marchewkę) na desce
Musiałem widocznie coś nagrzebać bądź to ruszając instalacją albo jeszcze co innego.
Wyszukałem sposób diagnozowania poprzez zwieranie mostka w złączu diagnostycznym na około 5 sek. w celu wyspowiadania sterownika no i własnie.
Włączam sobie stacyjke marchewka sie świeci, zwieram złącze na 5sek. kontrolka gaśnie czekam a tu nic , nic nie mryga.
Robilem to kilka razy z róznymi czasami troszkę dlużej i krócej niz 5 sek. no i ciągle to samo,gaśnie i nic po za tym.
Gdzie jest problem? czy robie coś nie tak?
Wczorajszego wieczoru ukonczyłem montowanie intercoolera od mastera w swoim punto
Wygląda to przezajefajnie , co raduje moja duszę
Dlaczego odzywam sie w tym temacie? a mianowicie radośc ma została pomniejszona o palącą sie kontrolke(marchewkę) na desce
Musiałem widocznie coś nagrzebać bądź to ruszając instalacją albo jeszcze co innego.
Wyszukałem sposób diagnozowania poprzez zwieranie mostka w złączu diagnostycznym na około 5 sek. w celu wyspowiadania sterownika no i własnie.
Włączam sobie stacyjke marchewka sie świeci, zwieram złącze na 5sek. kontrolka gaśnie czekam a tu nic , nic nie mryga.
Robilem to kilka razy z róznymi czasami troszkę dlużej i krócej niz 5 sek. no i ciągle to samo,gaśnie i nic po za tym.
Gdzie jest problem? czy robie coś nie tak?
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 184
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
- Miejscowość: Gdansk
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Autodiagnoza
prawdopodobnie zwierasz nie te kable co trzebagerg pisze:Witam
Wczorajszego wieczoru ukonczyłem montowanie intercoolera od mastera w swoim punto
Wygląda to przezajefajnie , co raduje moja duszę
Dlaczego odzywam sie w tym temacie? a mianowicie radośc ma została pomniejszona o palącą sie kontrolke(marchewkę) na desce
Musiałem widocznie coś nagrzebać bądź to ruszając instalacją albo jeszcze co innego.
Wyszukałem sposób diagnozowania poprzez zwieranie mostka w złączu diagnostycznym na około 5 sek. w celu wyspowiadania sterownika no i własnie.
Włączam sobie stacyjke marchewka sie świeci, zwieram złącze na 5sek. kontrolka gaśnie czekam a tu nic , nic nie mryga.
Robilem to kilka razy z róznymi czasami troszkę dlużej i krócej niz 5 sek. no i ciągle to samo,gaśnie i nic po za tym.
Gdzie jest problem? czy robie coś nie tak?

sa 3 kabelki hehe i z tego co pamietam jakas linie zwiera sie do masy znajde to zapodam ktory z ktorym zwierac
a po za tym sprawdz polaczenia kostka diagnostyczna - ECU
Punto GT 2.0 8VT
- Rafalinek
- Użytkownik
- Posty: 92
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 6:15 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: Autodiagnoza
trzeba zewrzeć niebiesko-biały z czarnym na około 5sek. 

Re: Autodiagnoza
Zwierałem te co trzeba
Prostsza diagnoza jest tylko chyba w starszych Oplach
Już wszystko jest git
A teraz powiem co zrobiłem : zdemontowałem filtr powietrza i poprawiłem wszystkie kostki z przodu silnika a także podmieniłem przepływkę. Ne dało to nic nadal kontrolka się świeciła na pracującym silniku. następnie ustawiłem rozrząd na punkty i ustawiłem na nowo czujnik fazowy bo nie celował idealnie na kreseczkę na szkiełku , w tym czasie miałem rozłączony akumulator .
Po złożeniu wszystkiego do kupy po odpaleniu kontrolka zgasła , i co dalej komputer zaczął reagować na zwieranie pinów we wtyczce i miga aż miło
Wymigał mi 1256 czyli czujnik wału korbowego, lecz z tego co się orientuję ten błąd jest zawsze gdy silnik jest nieuruchomiony i czujnik nie generuje w tym czasie sygnału.
Prostsza diagnoza jest tylko chyba w starszych Oplach
Już wszystko jest git
A teraz powiem co zrobiłem : zdemontowałem filtr powietrza i poprawiłem wszystkie kostki z przodu silnika a także podmieniłem przepływkę. Ne dało to nic nadal kontrolka się świeciła na pracującym silniku. następnie ustawiłem rozrząd na punkty i ustawiłem na nowo czujnik fazowy bo nie celował idealnie na kreseczkę na szkiełku , w tym czasie miałem rozłączony akumulator .
Po złożeniu wszystkiego do kupy po odpaleniu kontrolka zgasła , i co dalej komputer zaczął reagować na zwieranie pinów we wtyczce i miga aż miło
Wymigał mi 1256 czyli czujnik wału korbowego, lecz z tego co się orientuję ten błąd jest zawsze gdy silnik jest nieuruchomiony i czujnik nie generuje w tym czasie sygnału.
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Autodiagnoza
Jak wymigał to znaczy że coś nie halo. Jeśli nie ma błędów to miga że brak błędówgerg pisze:Zwierałem te co trzeba
Wymigał mi 1256 czyli czujnik wału korbowego, lecz z tego co się orientuję ten błąd jest zawsze gdy silnik jest nieuruchomiony i czujnik nie generuje w tym czasie sygnału.

Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
Re: Autodiagnoza
Tym bym się nie przejmował zbytnio. Jest dokładnie tak jak napisał kolega gerg - na postoju sterownik może wygenerować ten błąd, zależy to pewnie od ustawienie koła ze znacznikami względem czujnika.BARTEKcoupe pisze:Jak wymigał to znaczy że coś nie halo. Jeśli nie ma błędów to miga że brak błędówgerg pisze:Zwierałem te co trzeba
Wymigał mi 1256 czyli czujnik wału korbowego, lecz z tego co się orientuję ten błąd jest zawsze gdy silnik jest nieuruchomiony i czujnik nie generuje w tym czasie sygnału.
U mnie na skanerze diagnostycznym też kiedyś wyskoczył ten błąd, ale diagnosta tłumaczył to tym, że silnik stoi - w czasie pracy było ok. Od ponad 1,5 roku czujnika nie dotykałem i dalej jeżdze

- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
Re: Autodiagnoza
siema , zrobiłem dziś autodiagnoze i wywaliło mi kod 1255- rozrząd wymieniony,niby czujnik ustawiony a nie jedzie jak trzeba nie wiem gdzie jest problem wiec pytam o wszystko,czy czujnik mógł sie przestawić? i jak go ustawić
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
Re: Autodiagnoza
Miałem podobną sytuacje po zdemontowaniu głowicy.
Ustawiłem rozrząd z czujnikiem jak instrukcja kazała i zaświecił się ten błąd.
Starałem się kręcić czujnikiem troszkę w lewo i w prawo z nadzieją że trafie na odpowiednie miejsce i kontrolka zgaśnie ale nic.
Ustawiłem czujnik w stosunku do wałka rozrządu z przestawieniem o 180 stopni i kontrolka zgasła za pierwszym uruchomieniem.
Ustawiłem rozrząd z czujnikiem jak instrukcja kazała i zaświecił się ten błąd.
Starałem się kręcić czujnikiem troszkę w lewo i w prawo z nadzieją że trafie na odpowiednie miejsce i kontrolka zgaśnie ale nic.
Ustawiłem czujnik w stosunku do wałka rozrządu z przestawieniem o 180 stopni i kontrolka zgasła za pierwszym uruchomieniem.
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
Re: Autodiagnoza
Ja za każdym razem jak zdejmowałem pasek to po późniejszym ustawieniu na znaki wału, wałka rozrządu i czujnika, nie miałem żadnych błędów. Zwróć uwagę może na to, żeby prawidłowo określić znaczniki czujnika (kreska na plastikowej szybce i nacięcie na wirującym metalowym kółku)gerg pisze:Miałem podobną sytuacje po zdemontowaniu głowicy.
Ustawiłem rozrząd z czujnikiem jak instrukcja kazała i zaświecił się ten błąd.
Starałem się kręcić czujnikiem troszkę w lewo i w prawo z nadzieją że trafie na odpowiednie miejsce i kontrolka zgaśnie ale nic.
Ustawiłem czujnik w stosunku do wałka rozrządu z przestawieniem o 180 stopni i kontrolka zgasła za pierwszym uruchomieniem.

- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
Re: Autodiagnoza
ok,dzieki koledzy bede prubował.jak sie uda to w czwartek a jak nie to zostawie to na weekend.
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
-
- Użytkownik
- Posty: 100
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 11:45 am
- Miejscowość: Biała Podlaska
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: Autodiagnoza
a u mnie po złaczeniu czarnego i niebiesko-białego nic sie nie dzieje nic nie mruga
podobno komputer tez nie chciał połączyc sie z samochodem
wiece może w czym jest problem? 



Turbo :*
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Autodiagnoza
w którym miejscu masz wtyczkę, bo można się pomylić? Jak przekręcasz kluczyk to świeci się kontrolaka wtrysku czerwona?
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss
