mały remoncik i kilka pytań

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marcin77 »

ok, poczytałem że mały remont można zrobić :wink:
czyli wymiana pierścieni i uszczelniaczy głowicy, docieranie gniazd zaworowych i napewno u mnie wymiana uszczelki głowicy i planowanie głowicy, możecie podać koszt materiałów (uszczelka głowicy 100-150 to wiem), przy okazji można by zrobić turbo :?: (remoncik czyli 6--pln pewnie)
lancia dedra 2.0t
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Pierścienie ok. 250zł za komplet, uszczelniacze 8x2zł, planowanie głowicy ok. 30zł, zrobienie przylgni zaworowych(w tym przeszlifowanie zaworów oraz zwężenie przylgni w gnieździe) ok.8x20zł.
marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marcin77 »

ok, pytać w sklepie o części do UT czy od innego modelu pasuje (pewnie 1.5) i czy będą wiedzieć o co chodzi jak podam Twój wykaz :?:
lancia dedra 2.0t
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Pierścienie kupuj lepiej do UTa, cena 250zł jest za pieścienie Goetz'a(polskie Primy dostaniesz już za 80zł, ale mało prawdopodobne żeby długo wytrwały).
Uszczelniacze zaworowe to 8(czyli na trzonek zaworu 8mm), są w większości silników takie same, np. VW ma dobre uszczelniacze.
DOBRA regeneracja turbiny(czyli z dokładnym przeczyszczeniem kanałów olejowych z osadów oraz wyważeniu dynamicznym po złożeniu wszystkiego do kupy oraz z roczną gwarancją) to koszt 750-800zł, jeżeli Twoje wirniki/łopatki są ok.
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

A gdzie te pierścionki można dostać? A czy ktoś wymieniał już same pierścienie? Nie ma żadnych zonków, efektów ubocznych, przyśpieszone zurzycie cylindrów??

A turbinke gdzie zregenerować polecalibyście? Pewnie dopiero bede dawał na wiosne, wcześniej siana nie bedze... myślałem o Reampoland, nie słyszałem narzekań. :roll:
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marcin77 »

Lui pisze:A gdzie te pierścionki można dostać? A czy ktoś wymieniał już same pierścienie? Nie ma żadnych zonków, efektów ubocznych, przyśpieszone zurzycie cylindrów??

A turbinke gdzie zregenerować polecalibyście? Pewnie dopiero bede dawał na wiosne, wcześniej siana nie bedze... myślałem o Reampoland, nie słyszałem narzekań. :roll:
dokłanie gdzie mają pierścienie , jakiś adres :?:
lancia dedra 2.0t
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Pierścienie Goetz'a kupowałem za 200zł na ul. Krakusa 7 w Krakowie w firmie Motortech.
Ja wymieniałem same pierścionki i nie było skutków ubocznych, poza faktem że kompresja przewidywana pojawiła się po jakiś 70km jeżdzenia, wcześniej była jak przed wymianą, ale ważne jest żeby cylindry były okrągłe a nie już owalne, bo wtedy tylko szlif :) .

Turbiny dobrze regeneruje Motoarena http://www.motoarena.pl/ , nawet wywiązują się z gwarancji w razie czego.
O Reampoland niewiele mogę powiedzieć bo nie korzystałem z ich usług, ale sądząc po ich stronie www może są w porządku :)
ODPOWIEDZ