oringowanie bloku w UT

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

oringowanie bloku w UT

Post autor: kania_ »

ktos to robil ma jakies doswiadczenia?
chce dmuchnac powyzej 1 bara i niemiec problemow z uszczelka glowicy
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

To kup dobrą uszczelkę pod głowicę, np. Elring wytrzymuje spokojnie 1bar(o ile masz splanowane blok i głowicę dobrze ;) ).
Jeśli chcesz oringować to podpatrz i poczytaj na stronie Guy'a Croft'a , jest tam właśnie kilka fotek z oringowania UTa-> http://www.guy-croft.com/
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

a elring wytrzyma mi 1.5 do 2.0 bara?
a co do Crofta to ja nie chce fotek bo tych to mam dosc
Ja potrzebuje wymiary rowka, odleglosc od tloka i wymiar drutu miedzianego.
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Rowek 0.8mm, drut 1mm, odległość od gładzi cylindrowej 1mm(wszystko jest na stronce Guy'a;)). Rowek oczywiście w bloku(jak w temacie).
Nikt Ci nie zagwarantuje że nawet przy oringowanym bloku to wytrzyma :wink: , jeżeli będziesz miał kiepskie płaszczyzny, a do tego później zbyt wysokie EGT to na pewno będą przedmuchy.
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

plaszczyzny beda proste a egt bedzie stabilne na odpowiednim poziomie (wskaznik home made- bedzie seria na sprzedaz)
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

To myślę że warto zaoringować odrazu,pracy niewiele a potem nie trzeba będzie dwa razy robić w razie gdyby puściła uszczelka :D
cichy
Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: wt sie 09, 2005 1:49 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Lubin

Post autor: cichy »

o c chodzi z oringowaniem bloku??
MV6
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

cichy pisze:o c chodzi z oringowaniem bloku??
W bloku silnika robi się rowek o głębokości 0.8mm i wsadza się tam drut miedziany 1mm, dzięki temu uszczelka pod głowicą znosi większe doładowanie.
Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

czy ktoś robi to w polsce profi ?? jaki jest tego koszt ??
Obrazek
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

okolo 350zl plus wykonanie oringow bo drut musi byc połączony na koncach
P.S.
Ja wykonuje do mojego killera :P
Zobaczymy czy osiagne zamierzony cel
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey

Post autor: Yaninnya »

kania_ pisze:a elring wytrzyma mi 1.5 do 2.0 bara?
Spesso racing wytrzyma 1.5 bara, przy sensownych modach powinna wytrzymać 1.6 - 1.7 bara.
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

erling juz zakupiony jutro oddaje blok do oringowania
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

A ile kosztuje uszczelka Spesso racing albo elring ?? I gdzie kupić?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

erlinkga kupisz praie wszedzie w wiekszych hurtowniach mnotoryzacynych a to drugie to nie wiem
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

no dobra powiedzmy ,że już mam silnik z punto gt i chce dmuchnąć 1,5 bara pomijając sprawę co na to tłoki i korby , oringować czy nie ??
Obrazek
ODPOWIEDZ