turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW
Post
autor: kania_ » pt wrz 09, 2005 9:42 am
ktos to robil ma jakies doswiadczenia?
chce dmuchnac powyzej 1 bara i niemiec problemow z uszczelka glowicy
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343 Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff
Post
autor: ziuzio » pt wrz 09, 2005 3:16 pm
To kup dobrą uszczelkę pod głowicę, np. Elring wytrzymuje spokojnie 1bar(o ile masz splanowane blok i głowicę dobrze
).
Jeśli chcesz oringować to podpatrz i poczytaj na stronie Guy'a Croft'a , jest tam właśnie kilka fotek z oringowania UTa->
http://www.guy-croft.com/
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW
Post
autor: kania_ » sob wrz 10, 2005 9:13 am
a elring wytrzyma mi 1.5 do 2.0 bara?
a co do Crofta to ja nie chce fotek bo tych to mam dosc
Ja potrzebuje wymiary rowka, odleglosc od tloka i wymiar drutu miedzianego.
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343 Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff
Post
autor: ziuzio » sob wrz 10, 2005 2:15 pm
Rowek 0.8mm, drut 1mm, odległość od gładzi cylindrowej 1mm(wszystko jest na stronce Guy'a;)). Rowek oczywiście w bloku(jak w temacie).
Nikt Ci nie zagwarantuje że nawet przy oringowanym bloku to wytrzyma
, jeżeli będziesz miał kiepskie płaszczyzny, a do tego później zbyt wysokie EGT to na pewno będą przedmuchy.
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW
Post
autor: kania_ » ndz wrz 11, 2005 10:31 pm
plaszczyzny beda proste a egt bedzie stabilne na odpowiednim poziomie (wskaznik home made- bedzie seria na sprzedaz)
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343 Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff
Post
autor: ziuzio » pn wrz 12, 2005 8:59 am
To myślę że warto zaoringować odrazu,pracy niewiele a potem nie trzeba będzie dwa razy robić w razie gdyby puściła uszczelka
cichy
Użytkownik
Posty: 54 Rejestracja: wt sie 09, 2005 1:49 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Lubin
Post
autor: cichy » pn wrz 12, 2005 9:06 am
o c chodzi z oringowaniem bloku??
MV6
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343 Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff
Post
autor: ziuzio » pn wrz 12, 2005 10:22 am
cichy pisze: o c chodzi z oringowaniem bloku??
W bloku silnika robi się rowek o głębokości 0.8mm i wsadza się tam drut miedziany 1mm, dzięki temu uszczelka pod głowicą znosi większe doładowanie.
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304 Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań
Post
autor: jugo500 » pn wrz 12, 2005 4:11 pm
czy ktoś robi to w polsce profi ?? jaki jest tego koszt ??
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW
Post
autor: kania_ » pn wrz 12, 2005 7:25 pm
okolo 350zl plus wykonanie oringow bo drut musi byc połączony na koncach
P.S.
Ja wykonuje do mojego killera
Zobaczymy czy osiagne zamierzony cel
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149 Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey
Post
autor: Yaninnya » wt wrz 13, 2005 3:30 pm
kania_ pisze: a elring wytrzyma mi 1.5 do 2.0 bara?
Spesso racing wytrzyma 1.5 bara, przy sensownych modach powinna wytrzymać 1.6 - 1.7 bara.
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW
Post
autor: kania_ » wt wrz 13, 2005 4:45 pm
erling juz zakupiony jutro oddaje blok do oringowania
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » wt wrz 13, 2005 4:56 pm
A ile kosztuje uszczelka Spesso racing albo elring ?? I gdzie kupić?
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » wt wrz 13, 2005 9:32 pm
erlinkga kupisz praie wszedzie w wiekszych hurtowniach mnotoryzacynych a to drugie to nie wiem
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304 Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań
Post
autor: jugo500 » wt wrz 13, 2005 9:40 pm
no dobra powiedzmy ,że już mam silnik z punto gt i chce dmuchnąć 1,5 bara pomijając sprawę co na to tłoki i korby , oringować czy nie ??