dzien bez problemu dniem straconym :((((((
dzien bez problemu dniem straconym :((((((
wycieraczki wazna rzecz w autku
. oczywiscie u mnie odmowily wspolpracy
tzn na suchej szybie wszystko jest ok normalnie dzialaja czasowki itd.Ale gdy tylko szyba jest mokra po wlaczeniu wycieraczki chodza stale i nie da sie ich wylaczyc musze wypiac kostke z wlacznika zeby je zatrzymac
albo poczekac az przestanie padac i przeschnie szyba wtedy same sie zatrzymaja
czy wy tez stale macie jakies problemy w UT 
-
rosssssa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
Pewnie mają.
A jak chcesz się pozbyć tego problemu to sprawdź kabeliki które idą do wycieraczki.
A jak chcesz się pozbyć tego problemu to sprawdź kabeliki które idą do wycieraczki.
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
- mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
- Kontakt:
Re: dzien bez problemu dniem straconym :((((((
zatrzymaj na suchej szybie wycieraczke reka jakies 5 cm przed pozycja spoczynku. Mialem takie cos kiedy u siebie i poprostu na sliskiej szybie wycieraczka schodzila nizej niz zwykle i nie wiem czemu nie nie zatrzymywala. Wiem ze rozebralem mechanizm poczyscilem wszstko ale nie pamietam czy tam jest jakis ogranicznik pozycji koncowej bo wiem ze gdzies cos porylem i bylo OK.wojtek pisze:wycieraczki wazna rzecz w autku. oczywiscie u mnie odmowily wspolpracy
tzn na suchej szybie wszystko jest ok normalnie dzialaja czasowki itd.Ale gdy tylko szyba jest mokra po wlaczeniu wycieraczki chodza stale i nie da sie ich wylaczyc musze wypiac kostke z wlacznika zeby je zatrzymac
albo poczekac az przestanie padac i przeschnie szyba wtedy same sie zatrzymaja
czy wy tez stale macie jakies problemy w UT
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja 
-
ziuzio
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Jak wyciągniesz silniczek wycieraczek, to jest tam taki dekielek z dochodzącymi kablami '+' na stałe po kluczyku. Gdy wyciągniesz ten element, to zobaczysz taki styk, a na trybku napędowym będzie taki 'coś' rozłączjący ten styk(to właśnie jest odpowiedzialne za zatrzymywanie wycieraczki:)). Musisz tak dogiąć ten styk, aby odpowiednio wcześnie rozłączał się pod wpływem tego 'cosia':).
-
simon1989
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: dzien bez problemu dniem straconym :((((((
Rozebrałem to badziewie i silnik jest ok. Ew. problem może tkwić w ukł. scalonym albo w przewodach zasilających. Jak sprawdzic ukł. scalony silnika wycieraczki? Przyciskiem na desce załączam 12v na wycieraczke, czy tam idzie jakieś inne napiecie, bądź impuls? Chce to na zasilaczu sprawdzic.