o co chodzi z tymi tłokami?

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
dj_o
Aktywny użytkownik
Posty: 223
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
Miejscowość: Opole
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Opole

Re: o co chodzi z tymi tłokami?

Post autor: dj_o »

Ale przecież wyższe CR w GT3 to atut, bo auto na podciśnieniu ładnie jeździ, a poza tym to przy mniejszym doładowaniu dostaniesz to samo co dmuchając więcej przy niższym CR.
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV

ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: o co chodzi z tymi tłokami?

Post autor: DeviL »

dj_o pisze:Ale przecież wyższe CR w GT3 to atut, bo auto na podciśnieniu ładnie jeździ, a poza tym to przy mniejszym doładowaniu dostaniesz to samo co dmuchając więcej przy niższym CR.
Jak sie dmucha to lepiej miec nizsze CR , przynajmniej w tych starszych konstrukcjach , a roznica 1.2-1.5CR nie gra zbytniej roli , roznica moze 2km na dole ;)
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Re: o co chodzi z tymi tłokami?

Post autor: hz10 »

cr to nie wszystko, w napełnianiu cylindra bierze udział głowica od której wszystko zależy
ODPOWIEDZ