o co chodzi z tymi tłokami?
- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
Re: o co chodzi z tymi tłokami?
Ale przecież wyższe CR w GT3 to atut, bo auto na podciśnieniu ładnie jeździ, a poza tym to przy mniejszym doładowaniu dostaniesz to samo co dmuchając więcej przy niższym CR.
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: o co chodzi z tymi tłokami?
Jak sie dmucha to lepiej miec nizsze CR , przynajmniej w tych starszych konstrukcjach , a roznica 1.2-1.5CR nie gra zbytniej roli , roznica moze 2km na doledj_o pisze:Ale przecież wyższe CR w GT3 to atut, bo auto na podciśnieniu ładnie jeździ, a poza tym to przy mniejszym doładowaniu dostaniesz to samo co dmuchając więcej przy niższym CR.

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: o co chodzi z tymi tłokami?
cr to nie wszystko, w napełnianiu cylindra bierze udział głowica od której wszystko zależy