Kolektor ssący z 1,4T lub Punto GT lub Punto 90 w 1,3T

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Kolektor ssący z 1,4T lub Punto GT lub Punto 90 w 1,3T

Post autor: ZibiUT »

Czy ktoś robił już taką operację??
WIem ze podejdzie pod mocowanie ale otwory w głowicy od 1,3T są jajowate a w 1,4 czy całej reszcie okragłe. Zostawić tak czy raczej powiekszyć otwory w kolektorze??

Chce zmienić kolektor z powodu listwy wtryskowej, ponieważ łatwo w taką listwe wsadzić inne wtryski a w 1,3T sa lipne.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

e dlaczego lipne troche zabawy i jest oki :wink: faktem niezaprzeczalnym jest to że po takiej operacji wtryski nadają sie już tylko do ut1.3 :wink:
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

No właśnie. Choć w sumie to jak założe te co chce to już wieksze potrzebne napewno nie beda. Mam na oku 280 ccm z VAG i chyba te starcza już na 180 KM :D. Ale temat aktualny. Widziąłem już taki silnik ale nie wiem czy było coś przerabiane czy tak poprostu wsadzone.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
beza
Aktywny użytkownik
Posty: 198
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:08 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Zawiercie

Re: Kolektor ssący z 1,4T lub Punto GT lub Punto 90 w 1,3T

Post autor: beza »

odswieze kotleta, zastosowal ktos kolektor od 1.4T do 1.3T?
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: Kolektor ssący z 1,4T lub Punto GT lub Punto 90 w 1,3T

Post autor: ZibiUT »

Tak, ja mam. Działa normalnie. Na poczatku nawet nie dostosowałem kanałów do głowicy i wydmuchało 185 KM. Teraz mam już spasowane kanały. Jest jeszcze jeden problem a mianowicie w 1,3/1,4T w Uno mają na przepustnicy regulację wolnych obrotów a nie ma tego w PuntoGT czy 90. Trzeba dokładac np zawór od LPG aby wyregulować poprawnie wolne obroty. Fabryczny zaworek daje za mało powietrza i obroty są za niskie. Może zrobie dziś fotkę i pokaże o co chodzi.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Re: Kolektor ssący z 1,4T lub Punto GT lub Punto 90 w 1,3T

Post autor: skadubek »

U mnie manulana regulacja wolnych obrtow byla w GT1...jesli o to chodzi :wink:
wooly
Obserwator
Posty: 24
Rejestracja: czw cze 11, 2009 8:45 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Zielona Gora

Re: Kolektor ssący z 1,4T lub Punto GT lub Punto 90 w 1,3T

Post autor: wooly »

Zibi pokaz ta fotke bo jestem ciekaw rozwiazania problemu :)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: Kolektor ssący z 1,4T lub Punto GT lub Punto 90 w 1,3T

Post autor: ZibiUT »

Fotki
Załączniki
zaworek LPG
zaworek LPG
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ODPOWIEDZ