Kolektor ssący z 1,4T lub Punto GT lub Punto 90 w 1,3T
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Kolektor ssący z 1,4T lub Punto GT lub Punto 90 w 1,3T
Czy ktoś robił już taką operację??
WIem ze podejdzie pod mocowanie ale otwory w głowicy od 1,3T są jajowate a w 1,4 czy całej reszcie okragłe. Zostawić tak czy raczej powiekszyć otwory w kolektorze??
Chce zmienić kolektor z powodu listwy wtryskowej, ponieważ łatwo w taką listwe wsadzić inne wtryski a w 1,3T sa lipne.
WIem ze podejdzie pod mocowanie ale otwory w głowicy od 1,3T są jajowate a w 1,4 czy całej reszcie okragłe. Zostawić tak czy raczej powiekszyć otwory w kolektorze??
Chce zmienić kolektor z powodu listwy wtryskowej, ponieważ łatwo w taką listwe wsadzić inne wtryski a w 1,3T sa lipne.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
No właśnie. Choć w sumie to jak założe te co chce to już wieksze potrzebne napewno nie beda. Mam na oku 280 ccm z VAG i chyba te starcza już na 180 KM
. Ale temat aktualny. Widziąłem już taki silnik ale nie wiem czy było coś przerabiane czy tak poprostu wsadzone.

http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 198
- Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:08 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Zawiercie
Re: Kolektor ssący z 1,4T lub Punto GT lub Punto 90 w 1,3T
odswieze kotleta, zastosowal ktos kolektor od 1.4T do 1.3T?
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Kolektor ssący z 1,4T lub Punto GT lub Punto 90 w 1,3T
Tak, ja mam. Działa normalnie. Na poczatku nawet nie dostosowałem kanałów do głowicy i wydmuchało 185 KM. Teraz mam już spasowane kanały. Jest jeszcze jeden problem a mianowicie w 1,3/1,4T w Uno mają na przepustnicy regulację wolnych obrotów a nie ma tego w PuntoGT czy 90. Trzeba dokładac np zawór od LPG aby wyregulować poprawnie wolne obroty. Fabryczny zaworek daje za mało powietrza i obroty są za niskie. Może zrobie dziś fotkę i pokaże o co chodzi.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: CK
Re: Kolektor ssący z 1,4T lub Punto GT lub Punto 90 w 1,3T
U mnie manulana regulacja wolnych obrtow byla w GT1...jesli o to chodzi 

-
- Obserwator
- Posty: 24
- Rejestracja: czw cze 11, 2009 8:45 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Zielona Gora
Re: Kolektor ssący z 1,4T lub Punto GT lub Punto 90 w 1,3T
Zibi pokaz ta fotke bo jestem ciekaw rozwiazania problemu 

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Kolektor ssący z 1,4T lub Punto GT lub Punto 90 w 1,3T
Fotki
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki