swap

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

swap

Post autor: ciemol »

Orientujecie sie moze jaka buda najlepsza na przekładke?
Słyszałem ze w 900 1.0 i 1.1 mnostwo pierdołek do przerabiania a 1.4 i 1.5 nie ma takiego problemu
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Różnica to jedynie zawieszenie silnika bo reszta to to samo.
I tak trzeba się nakombinować, zmienić zwrotnice, zbirnik chyba ze da się mocną wewnetrzną pompkę itd
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Re: swap

Post autor: ciemol »

jest na forum pare osob ktore maja "przeszczepy" i to do nich pytanie
jak rozwiazaliscie sprawe drazków, wachaczy i stabilizatorów? wszystko z ut czy to co było w dawcy?
Awatar użytkownika
kwiatek.pl
Spamer :P
Posty: 676
Rejestracja: wt mar 10, 2009 1:19 pm
Miejscowość: RADOM
Auto: Uno 1.4T

Re: swap

Post autor: kwiatek.pl »

ciemol pisze:jest na forum pare osob ktore maja "przeszczepy" i to do nich pytanie
jak rozwiazaliscie sprawe drazków, wachaczy i stabilizatorów? wszystko z ut czy to co było w dawcy?
zapytaj bad soldiera on ostatnio robil swapa z 1.0
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Re: swap

Post autor: ciemol »

poczekam az ktos sie wypowie :wink:
beza
Aktywny użytkownik
Posty: 198
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:08 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Zawiercie

Re: swap

Post autor: beza »

z tego co wiem to DJ nie mial zadnych problemow przy przekladce z 900 na 1.4 w budzie mk1, wrzucil wszystko z 1.4 bez druciarstwa i kombinowania :wink:
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Re: swap

Post autor: Lui »

Ja z 1.0 gaźnika przerabiałem, żadnego problemu. Nawet sobie zostawiłem elegancki nierdzewiejący plastikowy bak z 1.0
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Re: swap

Post autor: ciemol »

czyli ze zostawiam ile sie da, jedynie to co ma byc "tuningowe" to przekładam, wiecie o co chodzi :wink:
a jakie ewentualnie kombinacje alpejskie moga mnie zaskoczyc?
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: swap

Post autor: ZibiUT »

Jak masz wtrysk jednopunktowy o albo zmieniasz bak albo kupujesz pompę od punto gt czy inną wydajną i montujesz wewnątrz baku.
Reszta powinna pasowac nawet przewody paliwowe mozesz zostawić jak były dobre teflonowe czy takie czarne plastikowe.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
SpawerBoshmen
Aktywny użytkownik
Posty: 201
Rejestracja: pn sty 12, 2009 10:50 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Z-cie

Re: swap

Post autor: SpawerBoshmen »

Pozostaje jeszcze kwestia wybierania skrzyni biegów. Przykładowo w mk1 900 wybieranie dolne i aby włożyć silnik 1.4 który ma górne trzeba wyciąć dziure na lewarek . Bak do mk1 z budy mk2 nie pasuje za bardzo otwory trzeba rozwiercić. Osłony blaszane termiczne nad rurą wydechową z mk2 nie pasują do mk1. Przewody paliwowe w mk2 idą inaczej niż w mk1. W Mk2 idą pod autem a w mk1 przez auto. Co sie tyczy uno turbo mk1 przewody też idą przez auto. No i to w sumie wszystko teoretycznie co zapamiętałem z tego jak to przerabiałem. Zawieszenie pasuje idealnie. I jeszcze mocowanie pancerza od linki sprzęgła w karoseri jest troche inne i nalzey wywiercić dziury na śruby. mam nadzieje ze sie przydało to co napisałem. Ogólnie nie ma tragedi śmiało można przerabiać.
Jesteśmy *mam ograniczony zasób słów-muszę używać wulgaryzmów* do granić możliwości

Dlaczego nie ma pokarmu dla kotów o smaku myszy?
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Re: swap

Post autor: ciemol »

sii :wink:
ja raczej mk2, a jakiego szukac, w sensie jaka wersja silnikowa, zeby nie było problemow ze skrzynia i ogolnie biegami. bo bad soldier cos mowił ze musiał przerabiac i lewarek biegów ma krzywo? :?
Awatar użytkownika
Abarth
Spamer :P
Posty: 649
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Uno 1.3T

Re: swap

Post autor: Abarth »

Musiał przerabiać ponieważ są 2 rodzaje skrzyń z dolnym i górnym wybieraniem :wink: w mk2 są raczej z górnym wybieraniem
...::: Italian Pocket Rocket Fiat Uno Turbo MK1 Project
New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

Obrazek
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Re: swap

Post autor: ciemol »

DjGTExodus pisze:Musiał przerabiać ponieważ są 2 rodzaje skrzyń z dolnym i górnym wybieraniem :wink: w mk2 są raczej z górnym wybieraniem
klar, ale o coz to chodzi?
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: swap

Post autor: ZibiUT »

Nie tylko o to chodzi.

Najlepiej jak byś miał 1,4 lub 1,5 bedzie najmniej przeróbek
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
beza
Aktywny użytkownik
Posty: 198
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:08 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Zawiercie

Re: swap

Post autor: beza »

ciemol pisze:
DjGTExodus pisze:Musiał przerabiać ponieważ są 2 rodzaje skrzyń z dolnym i górnym wybieraniem :wink: w mk2 są raczej z górnym wybieraniem
klar, ale o coz to chodzi?
łopatologicznie -> gorno- w aucie, dolno- pod autem :wink:
ODPOWIEDZ