Problem przy rozruchu auta i potem

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Problem przy rozruchu auta i potem

Post autor: ZibiUT »

Witajcie

Mam prawie od początku problem z zapalaniem samochodu.
Objawy są takie, że przy zimnym silniku muszę dodawać gazu aby silnik zaskoczył bo inaczej to lipa. Po zapaleniu czuć paliwem przez chwilę.
Nie sprawdzałem ciśnienia w cylindrach ale za to mam :
- nowe przewody
- nowe świece
- nowa kopółka i palec
- nowy prawie silnik

Jezeli silnik jest ciepły ta zaskakuje prawie odrazu.
Co to moze być??

Drugi problem to po odpaleniu są wyższe obroty a nastepnie po silnik spada do około 600 obr/min po około 30-60 sek.
Czy moze być uszkodzony czujnik w termostacie i podaje odrazu błędny stan temp wody co powoduje szybkie zamknięcie zaworu dodatkowego powietrza ??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
MadMaR
Swistak
Posty: 99
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:08 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MadMaR »

A sprawdzales czy na zimnym silniku zawor dodatkowego powietrza jest otwarty?
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Dziś przy odpalaniu dałem lekko gazu zanim zacząłem kręcić silnikiem i samochód zapalił od reki.
Wyglada na to że to wina zaworu ale gdyby walniety był czujnik w termostacie chyba efekt był by taki ze zawór by się zamykał za wcześnie.
Czy tak może być ?? Jak szybko zamyka się taki zawór ?? Czy zamyka się po przekręcenu kluczykiem czy dopiero po rozruchu??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
mops
"Cichociemny"
Posty: 272
Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:

Post autor: mops »

Zibi122 pisze:Dziś przy odpalaniu dałem lekko gazu zanim zacząłem kręcić silnikiem i samochód zapalił od reki.
Wyglada na to że to wina zaworu ale gdyby walniety był czujnik w termostacie chyba efekt był by taki ze zawór by się zamykał za wcześnie.
Czy tak może być ?? Jak szybko zamyka się taki zawór ?? Czy zamyka się po przekręcenu kluczykiem czy dopiero po rozruchu??
jak ci padnie czujka w termostacie to praktycznie nie odpalisz auta.... Mialem kiedys lusna wtyczke na tym czujniku i efekt byl takie ze autko odpalilo na zimno ale jak tylko dotknales pedal gazu to umarlo...

zawor dodatk. powietrza to takie "inne ssanie".... zamyka sie po czesciowym nagrzaniu silnika..
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja ;-)
ODPOWIEDZ