Witajcie
Mam prawie od początku problem z zapalaniem samochodu.
Objawy są takie, że przy zimnym silniku muszę dodawać gazu aby silnik zaskoczył bo inaczej to lipa. Po zapaleniu czuć paliwem przez chwilę.
Nie sprawdzałem ciśnienia w cylindrach ale za to mam :
- nowe przewody
- nowe świece
- nowa kopółka i palec
- nowy prawie silnik
Jezeli silnik jest ciepły ta zaskakuje prawie odrazu.
Co to moze być??
Drugi problem to po odpaleniu są wyższe obroty a nastepnie po silnik spada do około 600 obr/min po około 30-60 sek.
Czy moze być uszkodzony czujnik w termostacie i podaje odrazu błędny stan temp wody co powoduje szybkie zamknięcie zaworu dodatkowego powietrza ??
Problem przy rozruchu auta i potem
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Problem przy rozruchu auta i potem
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Dziś przy odpalaniu dałem lekko gazu zanim zacząłem kręcić silnikiem i samochód zapalił od reki.
Wyglada na to że to wina zaworu ale gdyby walniety był czujnik w termostacie chyba efekt był by taki ze zawór by się zamykał za wcześnie.
Czy tak może być ?? Jak szybko zamyka się taki zawór ?? Czy zamyka się po przekręcenu kluczykiem czy dopiero po rozruchu??
Wyglada na to że to wina zaworu ale gdyby walniety był czujnik w termostacie chyba efekt był by taki ze zawór by się zamykał za wcześnie.
Czy tak może być ?? Jak szybko zamyka się taki zawór ?? Czy zamyka się po przekręcenu kluczykiem czy dopiero po rozruchu??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
- Kontakt:
jak ci padnie czujka w termostacie to praktycznie nie odpalisz auta.... Mialem kiedys lusna wtyczke na tym czujniku i efekt byl takie ze autko odpalilo na zimno ale jak tylko dotknales pedal gazu to umarlo...Zibi122 pisze:Dziś przy odpalaniu dałem lekko gazu zanim zacząłem kręcić silnikiem i samochód zapalił od reki.
Wyglada na to że to wina zaworu ale gdyby walniety był czujnik w termostacie chyba efekt był by taki ze zawór by się zamykał za wcześnie.
Czy tak może być ?? Jak szybko zamyka się taki zawór ?? Czy zamyka się po przekręcenu kluczykiem czy dopiero po rozruchu??
zawor dodatk. powietrza to takie "inne ssanie".... zamyka sie po czesciowym nagrzaniu silnika..
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja 
