turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
Vision
Użytkownik
Posty: 106 Rejestracja: pn mar 16, 2009 6:24 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:
Post
autor: Vision » śr mar 25, 2009 11:28 am
dzięki bardzo... Ja mam na doładowanie na 0,7 bar i przy jeździe takiej jak mówisz chla mi 13 lekką ręką :/
Było szybkie punto...
Teraz:
Rally Civic ED7 by KGarage in progress
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334 Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T
Post
autor: Luu » śr mar 25, 2009 8:25 pm
Vision pisze:
A gdy wywalało ci uszczelkę to spalanie skakało dość mocno w górę?
Nie, palił a w zasadzie chlał ile wlezie
spalanie miałem od 14l w góre, i tak jak ty dziwiłem sie, że jeźdząc jak emeryt tak szybko paliwo znikało. W trasie do 80km/h wychodziło zawsze ponad 10l... sporo sie namęczyłem z tym smokiem, dopiero remont silnika pomógł.
Jak duze robisz odcinki w mieście? moze masz niedogrzany silnik? a wskazania sondy lambda sprawdzałeś?
Uno Turbo 1.4 mk2
Vision
Użytkownik
Posty: 106 Rejestracja: pn mar 16, 2009 6:24 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:
Post
autor: Vision » śr mar 25, 2009 8:29 pm
Narazie nic nie sprawdziałem bo musze na pierwszym miejscu ogarnąć tą uszczelkę bo inaczej to bezsens...
A jak sprawdzić wskazania lambdy?
Było szybkie punto...
Teraz:
Rally Civic ED7 by KGarage in progress
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334 Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T
Post
autor: Luu » śr mar 25, 2009 8:43 pm
Mierzysz napięcie między masą auta a pojedyńczym przewodem idącym z sondy. Wskazania mają przypomnać sinusoide i nie przekraczać 1V.
Uno Turbo 1.4 mk2
Ósmy
Użytkownik
Posty: 106 Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ
Post
autor: Ósmy » śr mar 25, 2009 9:29 pm
Chyba masz to co ja udało mi sie zejsc spokojna bardzo spokojną jazda do 13,5 litra... a tak normalnie kolo 24l...
załamać się można...
PUNTO GT 1,4 TURBO
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233 Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne
Post
autor: mrowczan » śr mar 25, 2009 10:03 pm
24
Masakra
U mnie na 1,3 bara palil trasa 8, miasto 10, przy upalaniu trasa 9.5, miasto 13, teraz na T28 i 385cc wstryskach bez strojebia moze + 1 litr...
Vision
Użytkownik
Posty: 106 Rejestracja: pn mar 16, 2009 6:24 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:
Post
autor: Vision » śr mar 25, 2009 10:03 pm
Nie no to mi aż tak nie chla...
Ogarne tą uszczelkę i prowadze pacjenta podpiąć pod komputer... Zobaczymy co tam wyjdzie bo świeci mi się check
Było szybkie punto...
Teraz:
Rally Civic ED7 by KGarage in progress
Ósmy
Użytkownik
Posty: 106 Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ
Post
autor: Ósmy » śr mar 25, 2009 10:21 pm
No niestety... pojade jeszcze na kompa... :/wczoraj jadac bardzo spokojnie spalil mi kolo 13,5l ale okazalo sie ze stozek spadl... hmm ma ktos jeszcze jakies pomysly co to moze byc...? jazda z pelnym butem i spokojna nie dawala rezultatow zawsze 24/100
PUNTO GT 1,4 TURBO
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
Vision
Użytkownik
Posty: 106 Rejestracja: pn mar 16, 2009 6:24 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:
Post
autor: Vision » śr mar 25, 2009 10:23 pm
Ja dodam że po zmianie rozrządu zapalił mi sie check... Ktoś może ogarnia ocb??
Było szybkie punto...
Teraz:
Rally Civic ED7 by KGarage in progress
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326 Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK
Post
autor: skadubek » śr mar 25, 2009 10:25 pm
Vision
Użytkownik
Posty: 106 Rejestracja: pn mar 16, 2009 6:24 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:
Post
autor: Vision » śr mar 25, 2009 10:29 pm
hmmm
Jak zmieniałem rozrzad to zrzuciłem stary pasek, wymieniłem uszczelniacze i złożyłem... KOniec
Było szybkie punto...
Teraz:
Rally Civic ED7 by KGarage in progress
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326 Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK
Post
autor: skadubek » śr mar 25, 2009 10:37 pm
Moze byc zle zaplon ustawiony...musisz sprawdzic skoro marchewa sie swieci caly czas, albo czujik polozenia walu...wykorzystaj te dwa linki i sprawdz zaplon (bedzie widac taka mala niebieska kreske za szybka musi sie pokryc z nacieciem na szybce, oczywiscie znaki na walku i wale tez) i zrob autodiagnoste
napisz jak sprawdzisz...
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » czw mar 26, 2009 8:13 am
ludzie jeżdżą z marchewą i się dziwią czemu im dużo pali
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
Vision
Użytkownik
Posty: 106 Rejestracja: pn mar 16, 2009 6:24 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:
Post
autor: Vision » sob mar 28, 2009 3:49 pm
Jak zapłon ustawie bez rozpinania rozrządu (tzn wyciągając aparat i nim kręcąc) nic sie nie powinno stać no nie?
Było szybkie punto...
Teraz:
Rally Civic ED7 by KGarage in progress