No więc dalej cuś nie tak i nasz FMIC :))

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Wg katalogu Fiata korbowody w 1,3T i w 1,4ie były takie same ale do 1992 roku montowano korbowody ze stali a od tego roku zaczęto montować korby żeliwne.

nr kat z fiata korby ze stali - 4361213
nr kat z fiata korby żeliwnej - 7642749

Tak przy okazji jaka jest w takim razie róznica miedzy kormabi ze stali a z żeliwa?? Waga?? Wytrzymałeść??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
mops
"Cichociemny"
Posty: 272
Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:

Post autor: mops »

leon20vt pisze:Nic go nie boli , tylko turbo się przegrzewa . To wszystko było na seryjnych gratkach , szukaliśmy kresu mocy :)

A wracając do naszego Uniaka została chyba jedna rzecz - rozdymało cylindry , bo jeśli ma kompreche 3,5 gdzie jest prosta korba , nowe pierścienie , głowica i reszta ok to zostaje to :)

Ma ktoś może blok na sprzedaż ??? Najlepiej z korbami ??
Rozwierc sqrczybyka :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja ;-)
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

moze cos takiego jak block-guard by pomogło, żeby następnym razem go nie rozdęło
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Przy mocach do 200km raczej niemożliwe żeby 'zbeczkowało' cylindry, nie wiem czy mierzyłeś wcześniej kompresję w swoim UTcie, ale może po prostu już jest zbyt duży luz tłok-cylinder, najlepiej zmierz wymiary, do 0,15mm luzu moooże z silnika coś jeszcze będzie, przy większym luzie to dobrze było zrobić I szlif lub chociaż zatulejować blok do tych tłoków co masz. Ale i tak kompresja rzędu 3.5 jest trochę dziwna jeżeli wszystko szczelne :roll: .
colin
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am

Post autor: colin »

leon20vt pisze:Nic go nie boli , tylko turbo się przegrzewa . To wszystko było na seryjnych gratkach , szukaliśmy kresu mocy :)

A wracając do naszego Uniaka została chyba jedna rzecz - rozdymało cylindry , bo jeśli ma kompreche 3,5 gdzie jest prosta korba , nowe pierścienie , głowica i reszta ok to zostaje to :)

Ma ktoś może blok na sprzedaż ??? Najlepiej z korbami ??
Wiesz tuleje moze rozdymic jak sie wlozy do 1.4 tloki 84mm dmuchnie 0,5 bar i do tego strzal z nitro to po 400m juz niewesolo wyglada a po drugich jest dziura w tulei. Seryjne sa raczej pancerne. A komprecha 3,5 to jest duuuuza dziura. Block guarda sie raczej nie da zalozyc bo w sumie fabrycznie blok jest zamkniety (chyba ze sa inne patenty oprucz okularow- o skrecaniu srubami tylko wiem). Zdjac czapke i sprawdzic jak zawory wygladaja...
ODPOWIEDZ