Wg katalogu Fiata korbowody w 1,3T i w 1,4ie były takie same ale do 1992 roku montowano korbowody ze stali a od tego roku zaczęto montować korby żeliwne.
nr kat z fiata korby ze stali - 4361213
nr kat z fiata korby żeliwnej - 7642749
Tak przy okazji jaka jest w takim razie róznica miedzy kormabi ze stali a z żeliwa?? Waga?? Wytrzymałeść??
No więc dalej cuś nie tak i nasz FMIC :))
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
- Kontakt:
Rozwierc sqrczybykaleon20vt pisze:Nic go nie boli , tylko turbo się przegrzewa . To wszystko było na seryjnych gratkach , szukaliśmy kresu mocy![]()
A wracając do naszego Uniaka została chyba jedna rzecz - rozdymało cylindry , bo jeśli ma kompreche 3,5 gdzie jest prosta korba , nowe pierścienie , głowica i reszta ok to zostaje to![]()
Ma ktoś może blok na sprzedaż ??? Najlepiej z korbami ??




Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja 

-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Przy mocach do 200km raczej niemożliwe żeby 'zbeczkowało' cylindry, nie wiem czy mierzyłeś wcześniej kompresję w swoim UTcie, ale może po prostu już jest zbyt duży luz tłok-cylinder, najlepiej zmierz wymiary, do 0,15mm luzu moooże z silnika coś jeszcze będzie, przy większym luzie to dobrze było zrobić I szlif lub chociaż zatulejować blok do tych tłoków co masz. Ale i tak kompresja rzędu 3.5 jest trochę dziwna jeżeli wszystko szczelne
.

Wiesz tuleje moze rozdymic jak sie wlozy do 1.4 tloki 84mm dmuchnie 0,5 bar i do tego strzal z nitro to po 400m juz niewesolo wyglada a po drugich jest dziura w tulei. Seryjne sa raczej pancerne. A komprecha 3,5 to jest duuuuza dziura. Block guarda sie raczej nie da zalozyc bo w sumie fabrycznie blok jest zamkniety (chyba ze sa inne patenty oprucz okularow- o skrecaniu srubami tylko wiem). Zdjac czapke i sprawdzic jak zawory wygladaja...leon20vt pisze:Nic go nie boli , tylko turbo się przegrzewa . To wszystko było na seryjnych gratkach , szukaliśmy kresu mocy![]()
A wracając do naszego Uniaka została chyba jedna rzecz - rozdymało cylindry , bo jeśli ma kompreche 3,5 gdzie jest prosta korba , nowe pierścienie , głowica i reszta ok to zostaje to![]()
Ma ktoś może blok na sprzedaż ??? Najlepiej z korbami ??