turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326 Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK
Post
autor: skadubek » śr mar 11, 2009 5:01 pm
W wolnossacym nie tak lawto cos madrego zrobic
ukalad musi miec odpowiednie cisnienie jak odetkasz to bedzie buczal i nic wiecej
mocy straci odczuwalnie
do CC, SC 1.1, 1.2 to znam patent fi50 i koncowy duzy fiat i daje rade
chyba do 1.4 nie bedzie za ciasny tyle ze to jest glosna opcja
rożek
Aktywny użytkownik
Posty: 209 Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań
Post
autor: rożek » śr mar 11, 2009 5:04 pm
Ortes pisze: Pytanie o wydech
. Mam uniaczka 1,4 (bez T
) 75KM 97rok. Chce mu zrobić wydech w takim warsztacie pod Krk i pytanie do szpeców. Jak najlepiej go wykonać. Na 2 tłumikach przelotowych (standardowo są 2 tłumiki), na końcowym przelotowym czy jak? Kat out oczywiście.
Najlepszy jest do tego tłumik od fiata 125p czy tam polonezaA na 2ch przelotach wolnossak traci moc robi hałas i dużo pali...
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326 Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK
Post
autor: skadubek » śr mar 11, 2009 5:10 pm
rożek pisze:
Najlepszy jest do tego tłumik od fiata 125p czy tam polonezaA na 2ch przelotach wolnossak traci moc robi hałas i dużo pali...
Hehe kto pierwszy ten lepszy
Ortes
Użytkownik
Posty: 26 Rejestracja: czw gru 18, 2008 11:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Ortes » śr mar 11, 2009 6:55 pm
czyli: przelot z tłumikiem końcowym. Si?Czy tylko końcowy przelot a pierwszy normalny? Wywalenie Kat jest dobrą opcją?
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275 Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła
Post
autor: ciemol » śr mar 11, 2009 7:48 pm
ja u siebie miałem jeden tłumik środkowy tak to przez całosc az do konca czysty przelot (za na końcowy spawany był kawałek końcówki)
bardzo fajnie brzmiał w środku, buczał ale nie za głosno.
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315 Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT
Post
autor: szymons1990 » śr mar 11, 2009 8:19 pm
ta tylko ty miales turbiaka a kolega o n/a pyta
PGT T25
Ortes
Użytkownik
Posty: 26 Rejestracja: czw gru 18, 2008 11:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Ortes » czw mar 12, 2009 9:00 am
szymons1990 pisze: ta tylko ty miales turbiaka a kolega o n/a pyta
No właśnie:) Ja to ten z ubogim wyposażeniem
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275 Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła
Post
autor: ciemol » czw mar 12, 2009 10:21 am
zawsze mozesz sprobowac
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326 Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK
Post
autor: skadubek » czw mar 12, 2009 5:23 pm
ciemol pisze: zawsze mozesz sprobowac
Probowac mozna piwko czy oby nie za mocne...
w N/A nie jest to takie latwe i mozna tylko zepsuc chyba ze ma buczec no to inna gadka
Ortes
Użytkownik
Posty: 26 Rejestracja: czw gru 18, 2008 11:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Ortes » czw mar 12, 2009 7:12 pm
Jutro jade do szpeców na przymiarki i mam nadzieje obliczenia co i jak. Zobaczymy co wymodzimy
[Edit] No to jest. przelot na 2 tłumiki. Wywalony Kat, No i mam WRC (warcy rycy cescy. Troszke za głośno, ale da się przeżyć
)
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW
Post
autor: kania_ » ndz mar 22, 2009 10:49 am
ja na 1.4 mpi mialem rure 45 plecinka przedni tlumik zamiast kata srodkowy przelot i koncowy ulter i dokrecalem go na 5 biegu do 180km/h
rożek
Aktywny użytkownik
Posty: 209 Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań
Post
autor: rożek » ndz mar 22, 2009 11:32 am
kania_ pisze: ja na 1.4 mpi mialem rure 45 plecinka przedni tlumik zamiast kata srodkowy przelot i koncowy ulter i dokrecalem go na 5 biegu do 180km/h
Za gruba ta 45mm do wolnossącego
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997 Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA
Post
autor: turbomaniak » ndz mar 22, 2009 12:45 pm
Moja litrowka z wydechem od 900 na A4 pokazala 180km/h w cztery osoby na pokladzie, wiec jak na 1.4 to malo