turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS, ZibiUT
-
ostry
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 366
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Post
autor: ostry »
możliwe żeby wtryski zaczęły klepać że aż w środku je słychać ?
-
ciemol
- Aktywny użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła
Post
autor: ciemol »
a co tam moze klepac?
-
turbomaniak
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Post
autor: turbomaniak »
Zeby wtryski az tak klepaly to raczej malo realne. Kiedy to slychac? Na wolnych czy podczas jazdy?
-
ostry
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 366
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Post
autor: ostry »
na wolnych słychać i tak do 3000 bo potem to już wiadomo
-
tusiu1988
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Rabka-Zdrój
Post
autor: tusiu1988 »
Klepać to mogą zawory, wtryski cykają( taki dziwny dźwięk)
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
-
turbomaniak
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Post
autor: turbomaniak »
To tez bym obstawial zawory, zdejmij pokrywke, szczelinomierz w dlon i sprawdzaj. 1.4t ma miec 0.4 na ssacym i 0.5 na wydechu
-
ostry
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 366
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Post
autor: ostry »
ale co tam mogło się stać żeby zaczęły klepać w przeciągu 300km ?
i na zimnym mniej klepie
-
tusiu1988
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Rabka-Zdrój
Post
autor: tusiu1988 »
mniej klepie bo olej jest gęstrzy, a robiłeś coś w tym czasie przy silniku
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
-
ostry
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 366
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Post
autor: ostry »
nie w jeden dzień zrobiłem te 300 km
-
tusiu1988
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Rabka-Zdrój
Post
autor: tusiu1988 »
możliwe że coś się ułożyło i temu, nie widze innego realnego wyjaśnienia. Sprawdź luzy i się wszystko wyjaśni
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
-
ostry
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 366
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Post
autor: ostry »
dzięki jutro sprawdzę

-
ostry
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 366
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Post
autor: ostry »
sprawdzałem i wydechowe ok a ssące wszystkie miały 0,25 a jeden 0,40 czyżby to on stukał ?
aha i stuka najgłośniej jak z obrotów spada
-
ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
-
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT »
To na 100% nie wtryski bo one nie chodza jak spada z obrotów.
Wyreguluj ten zawór ale raczej to nie jego wina.
-
ostry
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 366
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Post
autor: ostry »
wiem że nie wtryski bo jak przekręce kluczyk żeby zgasić to jeszcze se przyklepie pare razy a jak nie te zawory to co jeszcze może tak klepać ?
-
80quattro
- Użytkownik
- Posty: 127
- Rejestracja: sob kwie 19, 2008 7:14 am
- Miejscowość: Ustroń
- Auto: Punto GT
Post
autor: 80quattro »
A ciśnienie oleju ? Nie zmniejszyło się ostatnio ?
Punto GT
Grande Punto Sport 1.4T
Punto II 1.2
Audi A4 Quattro 1.8T