wtryski

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

wtryski

Post autor: ostry »

możliwe żeby wtryski zaczęły klepać że aż w środku je słychać ?
Obrazek
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Post autor: ciemol »

a co tam moze klepac?
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Post autor: turbomaniak »

Zeby wtryski az tak klepaly to raczej malo realne. Kiedy to slychac? Na wolnych czy podczas jazdy?
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

na wolnych słychać i tak do 3000 bo potem to już wiadomo
Obrazek
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Post autor: tusiu1988 »

Klepać to mogą zawory, wtryski cykają( taki dziwny dźwięk)
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Post autor: turbomaniak »

To tez bym obstawial zawory, zdejmij pokrywke, szczelinomierz w dlon i sprawdzaj. 1.4t ma miec 0.4 na ssacym i 0.5 na wydechu
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

ale co tam mogło się stać żeby zaczęły klepać w przeciągu 300km ?

i na zimnym mniej klepie
Obrazek
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Post autor: tusiu1988 »

mniej klepie bo olej jest gęstrzy, a robiłeś coś w tym czasie przy silniku
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

nie w jeden dzień zrobiłem te 300 km
Obrazek
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Post autor: tusiu1988 »

możliwe że coś się ułożyło i temu, nie widze innego realnego wyjaśnienia. Sprawdź luzy i się wszystko wyjaśni
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

dzięki jutro sprawdzę :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

sprawdzałem i wydechowe ok a ssące wszystkie miały 0,25 a jeden 0,40 czyżby to on stukał ?

aha i stuka najgłośniej jak z obrotów spada
Obrazek
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

To na 100% nie wtryski bo one nie chodza jak spada z obrotów.
Wyreguluj ten zawór ale raczej to nie jego wina.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

wiem że nie wtryski bo jak przekręce kluczyk żeby zgasić to jeszcze se przyklepie pare razy a jak nie te zawory to co jeszcze może tak klepać ?
Obrazek
80quattro
Użytkownik
Posty: 127
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 7:14 am
Miejscowość: Ustroń
Auto: Punto GT

Post autor: 80quattro »

A ciśnienie oleju ? Nie zmniejszyło się ostatnio ?
Punto GT
Grande Punto Sport 1.4T
Punto II 1.2
Audi A4 Quattro 1.8T
ODPOWIEDZ