Altelnator na sroby chyba bedzie pasil zalezy tez jaki masz pasek czy klinowy czy wielorowkowy w 1.3t typowy klin, 1.4t byly juz chyba wielorowki, a komp hmm... zalezy co rozumiesz komp bo w 1.4t jest LEJetronic 3.1 a w 1.3t LEJestronic 2 takze jest to cos innego przeplywomierz jest zupelnie inny, pozostale czujniki raczej takie same, wtryski lekko wieksze w 1.4t. Takze albo zostawiasz cały system sterowania z 1.3t albo z 1.4t.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo - śmigam
a gdybyscie mieli silnik 1.4T bez osprzetu ze skrzynia i poloskami i kompletne 1.3T ze wszystkim to co byscie zrobili ? silnik ma byc rozwojowy i skladany na nowych czesciach i po pierwszym strojeniu ma miec ~180KM...remontowac jeden,czy robic hybryde z dwoch ?
Uno 1.3 Turbo seria na miasto
Uno 1.4 16V - rally car
Zibi122 pisze:ALe wiesz, że zwiekszanie pojemności to najtańsze konie. Tu decyzja musi byc raczej na zasadzie 1,3 lepszy stan lub 1,4 i tyle.
To że zwiększanie pojemności jest najtańszym sposobem na moc jest sprawą oczywistą, ale należy też zauważyć, że różnica pomiędzy 1,3 a 1,4 wynosi zaledwie 71 ccm więc w tym wypadku 1,4 naprawdę nie będzie dużo lepszym rozwiązaniem...
oba sa w tej samym stanie tzn do generalnego remontu...glowica i tak bedzie robiona,caly uklad korbowy z korbowodami,sprzeglem i kolem wywazony i silnik odrazu bedzie przygotowany na 180 km a nie doprowadzony do serii...silnik to co bedzie potrzebne to tylko nowe czesci...
Uno 1.3 Turbo seria na miasto
Uno 1.4 16V - rally car
Blok z 1.3T, cały układ tłokowo-korbowy z 1.4T. Skrzynia z 1.4T.
Głowa ta, która nie popękana.
Jakie tłoki i korby dajesz-seria+tulejownia czy kujesz z nadwymiarem?