polaczenie silnika 1.3 i 1.4 T

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

polaczenie silnika 1.3 i 1.4 T

Post autor: Tschoob »

Witam :)

mam pytanko...

zakladajac na doł 1.3T gore od 1.4T bedzie pasowal osprzet silnika z 1.3T ? chodzi mi o komputer i przeplywomierz,alternator...
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tschoob »

nikt nie wie ?
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Post autor: wsk »

Altelnator na sroby chyba bedzie pasil zalezy tez jaki masz pasek czy klinowy czy wielorowkowy w 1.3t typowy klin, 1.4t byly juz chyba wielorowki, a komp hmm... zalezy co rozumiesz komp bo w 1.4t jest LEJetronic 3.1 a w 1.3t LEJestronic 2 takze jest to cos innego przeplywomierz jest zupelnie inny, pozostale czujniki raczej takie same, wtryski lekko wieksze w 1.4t. Takze albo zostawiasz cały system sterowania z 1.3t albo z 1.4t.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Będzie pasowało, a jeżeli zostawisz wtryski z 1.4T ze sterowaniem z 1.3T to trochę będzie bogato.
Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tschoob »

a gdybyscie mieli silnik 1.4T bez osprzetu ze skrzynia i poloskami i kompletne 1.3T ze wszystkim to co byscie zrobili ? silnik ma byc rozwojowy i skladany na nowych czesciach i po pierwszym strojeniu ma miec ~180KM...remontowac jeden,czy robic hybryde z dwoch ?
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Post autor: turbomaniak »

Zrob remont tego ktory jest w lepszej kondycji, jeden i drugi silnik jest rozwojowy takze nie masz sie nad czym zastanawiac :)
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

załóż skrzynie i półośki do 1.3 i masz kpl. ten silnik jest tak samo albo i bardziej rozwojowy od 1.4
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

ALe wiesz, że zwiekszanie pojemności to najtańsze konie. Tu decyzja musi byc raczej na zasadzie 1,3 lepszy stan lub 1,4 i tyle.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
lukasz1t
Aktywny użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pt lut 08, 2008 3:52 pm
Miejscowość: Białystok
Auto: Inne

Post autor: lukasz1t »

Zibi122 pisze:ALe wiesz, że zwiekszanie pojemności to najtańsze konie. Tu decyzja musi byc raczej na zasadzie 1,3 lepszy stan lub 1,4 i tyle.
To że zwiększanie pojemności jest najtańszym sposobem na moc jest sprawą oczywistą, ale należy też zauważyć, że różnica pomiędzy 1,3 a 1,4 wynosi zaledwie 71 ccm więc w tym wypadku 1,4 naprawdę nie będzie dużo lepszym rozwiązaniem...
Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tschoob »

oba sa w tej samym stanie tzn do generalnego remontu...glowica i tak bedzie robiona,caly uklad korbowy z korbowodami,sprzeglem i kolem wywazony i silnik odrazu bedzie przygotowany na 180 km a nie doprowadzony do serii...silnik to co bedzie potrzebne to tylko nowe czesci...
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Blok z 1.3T, cały układ tłokowo-korbowy z 1.4T. Skrzynia z 1.4T.
Głowa ta, która nie popękana.
Jakie tłoki i korby dajesz-seria+tulejownia czy kujesz z nadwymiarem?
ODPOWIEDZ