wtryski z 1.4 do 1.3

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

wtryski z 1.4 do 1.3

Post autor: ciemol »

jak w temacie, mam tak opcje i chciałbym wiedziec co o tym sadzicie?
napewno bedzie dolany, co zrobic zeby wyrownac afr?
jak to bedzie przy załozonym mbc i bez niego
Awatar użytkownika
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233
Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne

Post autor: mrowczan »

Nie wiem, jak to jest w UT, ale w PGT zmienilem wtryski z 240cc na 385cc i jezdzi bez najmniejszego problemu (auto nie bylo strojone). Czasem troche na wolnych zalewa przy rozgrzanym silniku. UT ma 210cc? Wiec raczej nic sie dziac nie bedzie :)
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Post autor: ciemol »

nikt nie jest w stanie cokolwiek doradzic?
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

1. wtryski nie pasuja p@p z 1.4 do 1.3
2 dawke mozna skorygować naciągając sprężyne w przpływomierzu
Awatar użytkownika
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT

Post autor: szymons1990 »

a cala listwa z 1.4T do 1.3T??
PGT T25
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Też nie bo w 1,3t jest elastyczna a w 1,4 T jest prosta z metalu lub plastik jak PGT
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ODPOWIEDZ