turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275 Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła
Post
autor: ciemol » wt lut 10, 2009 9:14 pm
jak w temacie, mam tak opcje i chciałbym wiedziec co o tym sadzicie?
napewno bedzie dolany, co zrobic zeby wyrownac afr?
jak to bedzie przy załozonym mbc i bez niego
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233 Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne
Post
autor: mrowczan » wt lut 10, 2009 9:36 pm
Nie wiem, jak to jest w UT, ale w PGT zmienilem wtryski z 240cc na 385cc i jezdzi bez najmniejszego problemu (auto nie bylo strojone). Czasem troche na wolnych zalewa przy rozgrzanym silniku. UT ma 210cc? Wiec raczej nic sie dziac nie bedzie
ciemol
Aktywny użytkownik
Posty: 275 Rejestracja: wt lis 11, 2008 9:37 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła
Post
autor: ciemol » wt lut 10, 2009 11:05 pm
nikt nie jest w stanie cokolwiek doradzic?
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » wt lut 10, 2009 11:09 pm
1. wtryski nie pasuja p@p z 1.4 do 1.3
2 dawke mozna skorygować naciągając sprężyne w przpływomierzu
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315 Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT
Post
autor: szymons1990 » śr lut 11, 2009 12:17 pm
a cala listwa z 1.4T do 1.3T??
PGT T25
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » śr lut 11, 2009 2:48 pm
Też nie bo w 1,3t jest elastyczna a w 1,4 T jest prosta z metalu lub plastik jak PGT