Zastanawiam sie nad tym czy sa jakies roznice miedzy kolektorami 1,3T a 1,4T co do uzyskiwanej mocy czy jak dam od 1,4T do 1,3T to bedzie jakas poprawa??? Bo chce dac przepustnice od Fiata Coupe 2.0 Turbo tylko nie wiem czy 16v czy 20v. Chce przerobic odpowienio kolektor, wspawac w kolektor flansze tak zebym mogl bez problemu przykrecic przepustnice od fc. I teraz nie wiem czy robic to do kolektora 1.3T czy do 1,4T???
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo - śmigam
No za wiele totam nie ma . To zostane przy 1,3T a jak z przepustnica z 16vt czy 20vt ???
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo - śmigam
Czylin od 16v bedzie ok i na taka zapoluje ile ona ma srednicy cos kolo 60mm chyba nie ???
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo - śmigam
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo - śmigam
Dokładnie ciemol . A tak przy okazji byłem ogladac nowy nabytek twojego kuzyna 1,3T Antiskid .
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo - śmigam