Ile obrotów wytrzyma silnik 1,3T??
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Ile obrotów wytrzyma silnik 1,3T??
j.w.
Chodzi mi po głowie przesuniecie jeszcze odcinki z 7000 na 8000 obr/min
Czy zawory i spręzynki seryjne dadza rade czy juz szukać moniejszych??
Co z dołem? Wiadomo powinien być wywazony ale ile wytrzyma bez specjalnego przygotowania??
Chodzi mi po głowie przesuniecie jeszcze odcinki z 7000 na 8000 obr/min
Czy zawory i spręzynki seryjne dadza rade czy juz szukać moniejszych??
Co z dołem? Wiadomo powinien być wywazony ale ile wytrzyma bez specjalnego przygotowania??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
Jest sens, jeśli chcesz duuuużych mocy - przy 8000tys obr i turbo, które nadmucha tyle ile trzeba, wiadomo co będzie....
Dla przykładu 1.8 z bravo/brava/marea seryjnie 113km przy 10tys obr/min ma ponad 255km bez jakichkolwiek modów - taki test był prowadzony przez któreś z italiańskich laborów.....
Dla przykładu 1.8 z bravo/brava/marea seryjnie 113km przy 10tys obr/min ma ponad 255km bez jakichkolwiek modów - taki test był prowadzony przez któreś z italiańskich laborów.....
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
8000rpm spokojnie da radę.
Na wyważonym dole+szybki wałek Pipera góra dała radę tylko do 8900rpm(zawór najprawdopodobniej nie zdążył się zamknąć i ubił go tłok albo się urwał-w każdym razie efekt taki, że grzybek odpadł od trzonka).
Przy takim samym dole i odelżonych zaworach oraz lżejszych miseczkach, ale te same(seryjne) sprężyny póki co 1.3/1.4T wytrzymuje chwilowe 9899rpm
-jak długo jeszcze to zobaczymy 
Na wyważonym dole+szybki wałek Pipera góra dała radę tylko do 8900rpm(zawór najprawdopodobniej nie zdążył się zamknąć i ubił go tłok albo się urwał-w każdym razie efekt taki, że grzybek odpadł od trzonka).
Przy takim samym dole i odelżonych zaworach oraz lżejszych miseczkach, ale te same(seryjne) sprężyny póki co 1.3/1.4T wytrzymuje chwilowe 9899rpm


- Tschoob
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 355
- Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
- Miejscowość: Warszawa
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Warszawa
n/a ?dj_o pisze:Jest sens, jeśli chcesz duuuużych mocy - przy 8000tys obr i turbo, które nadmucha tyle ile trzeba, wiadomo co będzie....
Dla przykładu 1.8 z bravo/brava/marea seryjnie 113km przy 10tys obr/min ma ponad 255km bez jakichkolwiek modów - taki test był prowadzony przez któreś z italiańskich laborów.....
Uno 1.3 Turbo seria na miasto 
Uno 1.4 16V - rally car

Uno 1.4 16V - rally car

-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Ja kręciłem max do 8 tyś jak miałem 1.3 t bez odcinki, jak podniosłem ciśnienie to już słabł powyżej 6 .
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl