turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » śr gru 17, 2008 9:21 pm
Zamierzam założyć do PGT turbinę K14, Może mi ktoś napisać coś o niej lub wyjaśnić znaczenie tej mapy. Czy jest ona lepsza od serii IHI i można na niej więcej dmuchnąć od serii?? Któryś z użytkowników ma ją chyba w UT.
czekam na wypowiedzi
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098 Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: ZibiUT » śr gru 17, 2008 9:45 pm
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366 Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Post
autor: ostry » śr gru 17, 2008 9:49 pm
no ja mam K14 niby seria okolo 0,6 bara, bezpiecznie 1,2, extreme 1,5
jak ja robiłem extreme to rozwaliłem oryginalny zegar w ut to nie wiem ile było ale padła za chwile, oczywiście to moje extreme to był wypadek he he
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » śr gru 17, 2008 9:57 pm
a na tym ,,bezpiecznym 1.2'' to jakie przyrosty??
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366 Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Post
autor: ostry » śr gru 17, 2008 10:11 pm
nie wiem najlepiej jak byś obliczył to co Ci
Zibi122 wysłał i sie pochwalił co wyszło
ale na pewno wcześnie wstaje, przynajmniej moje
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » czw gru 18, 2008 9:38 pm
Obliczyłem wszystko według manualna(tylko czy dobrze)
Liczyłem to pod to "bezpieczne" doładowanie 1,2. Wychodzi że nie ma problemu przy tym doładowaniu, wstaje tak koło 3,400obr/min i ciągnie do końca o ile dobrze rozumiem mapę
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366 Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Post
autor: ostry » czw gru 18, 2008 9:42 pm
BARTEKcoupe pisze: wstaje tak koło 3,400obr/min
moje raczej 2500 wstaje przy 3400 to już jade
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » czw gru 18, 2008 9:44 pm
tyle wywnioskowałem ale chyba błędnie
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » czw gru 18, 2008 9:47 pm
wygląda na to że w punto będzie chodzić jak seria
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » pt gru 19, 2008 12:06 am
Niby przeplyw tej turbiny jest do jakis ~240km , boost jak widac
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » pt gru 19, 2008 12:15 am
średnio rozumuje te mapy więc pytam
ostry pisał w swoim wątku że turbinę ma z vw ja natomiast tą wyrwałem z iveco daily
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366 Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
Post
autor: ostry » pt gru 19, 2008 12:50 am
dokładnie audi, vw a to z tabliczki
KUND.-NR.: 068 145 703L
ATL.-NR.: 89 743 0271
AUSF.-NR.: K14 6082
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » pt gru 19, 2008 1:45 pm
jeszcze jedno pytanko - bez strojenia się chyba nie obejdzie jak założę tą turbinę??
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » pt gru 19, 2008 2:57 pm
Ja smigalem troche czasu na turbinie o 60% wiekszej a i tak byl zalany wozik , chociaz niby boost zdjalem o jakies 0.3 bara
EGT zegar sie przydaje jesli np nie bedziesz miec mozliwosci dostrojenia , albo ogranicz boost do jakis 0.6 bara ,chociaz przy takim booscie nie ma zabawy w turbo silniku odprezonym
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793 Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne
Post
autor: BARTEKcoupe » śr gru 24, 2008 1:44 pm
Panowie jeszcze mam jedno pytanko
Turbina po założeniu będzie miała wlot oleju u dołu-jest mniejszy otwór dlatego tak sądze, natomiast odpływ u góry. Słyszałem że może to mieć jakiś wpływ na smarowaniem olejem?? Turbo jest z iveco a tam wyjście z kolektora było skierowane do góry i dlatego teraz to tak wygląda a nie inaczej.
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss