Turbina KKK K14

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Turbina KKK K14

Post autor: BARTEKcoupe »

Zamierzam założyć do PGT turbinę K14, Może mi ktoś napisać coś o niej lub wyjaśnić znaczenie tej mapy. Czy jest ona lepsza od serii IHI i można na niej więcej dmuchnąć od serii?? Któryś z użytkowników ma ją chyba w UT.
czekam na wypowiedzi :wink:
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

no ja mam K14 niby seria okolo 0,6 bara, bezpiecznie 1,2, extreme 1,5
jak ja robiłem extreme to rozwaliłem oryginalny zegar w ut to nie wiem ile było ale padła za chwile, oczywiście to moje extreme to był wypadek he he :D
Obrazek
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Post autor: BARTEKcoupe »

a na tym ,,bezpiecznym 1.2'' to jakie przyrosty??
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

nie wiem najlepiej jak byś obliczył to co Ci Zibi122 wysłał i sie pochwalił co wyszło :D ale na pewno wcześnie wstaje, przynajmniej moje 8)
Obrazek
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Post autor: BARTEKcoupe »

Obliczyłem wszystko według manualna(tylko czy dobrze) :wink: Liczyłem to pod to "bezpieczne" doładowanie 1,2. Wychodzi że nie ma problemu przy tym doładowaniu, wstaje tak koło 3,400obr/min i ciągnie do końca o ile dobrze rozumiem mapę :lol:
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

BARTEKcoupe pisze:wstaje tak koło 3,400obr/min
moje raczej 2500 wstaje przy 3400 to już jade 8)
Obrazek
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Post autor: BARTEKcoupe »

tyle wywnioskowałem ale chyba błędnie :lol:
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Post autor: BARTEKcoupe »

wygląda na to że w punto będzie chodzić jak seria
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Niby przeplyw tej turbiny jest do jakis ~240km , boost jak widac ;)
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Post autor: BARTEKcoupe »

średnio rozumuje te mapy więc pytam :wink: ostry pisał w swoim wątku że turbinę ma z vw ja natomiast tą wyrwałem z iveco daily
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

dokładnie audi, vw a to z tabliczki

KUND.-NR.: 068 145 703L
ATL.-NR.: 89 743 0271
AUSF.-NR.: K14 6082
Obrazek
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Post autor: BARTEKcoupe »

jeszcze jedno pytanko - bez strojenia się chyba nie obejdzie jak założę tą turbinę??
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Ja smigalem troche czasu na turbinie o 60% wiekszej a i tak byl zalany wozik , chociaz niby boost zdjalem o jakies 0.3 bara :P EGT zegar sie przydaje jesli np nie bedziesz miec mozliwosci dostrojenia , albo ogranicz boost do jakis 0.6 bara ,chociaz przy takim booscie nie ma zabawy w turbo silniku odprezonym
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Post autor: BARTEKcoupe »

Panowie jeszcze mam jedno pytanko 8) Turbina po założeniu będzie miała wlot oleju u dołu-jest mniejszy otwór dlatego tak sądze, natomiast odpływ u góry. Słyszałem że może to mieć jakiś wpływ na smarowaniem olejem?? Turbo jest z iveco a tam wyjście z kolektora było skierowane do góry i dlatego teraz to tak wygląda a nie inaczej.
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
ODPOWIEDZ