gdzie to podlaczyc
- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
gdzie to podlaczyc
witam mam taki problem niewiem gzie mam to podlaczyc i za co odpowiada to 'podcisnienie' pomuzcie, chdzi o ten kruciec po lewej.
- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
gdzie to podlaczyc
dzieki wam koledzy pozdro
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
gdzie to podlaczyc
witam ponownie,podlaczylem zawor wg do tego krućca od turbo ale zostal mi jezcze jeden wezyk od takiego zaworku ktory znajduje sie na przeplywka kolo przekaznikow niewiem teraz gdzie mam podlaczyc jeden z wezykow ktory jest przy tym zaworku. pilne-dzieki wielki ,chodzi mi oi ten wezyk z czerwonym paskiem.
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: CK
To ja wiem, ale w PGT tak nie jestziuzio pisze:Najprostsze sterowanie doładowaniem to bezpośrednie sterowanie WG ciśnieniem, tak często jest w seryjnych turbolotach.skadubek pisze:Zaraz zaraz a co niby ma sterowac doladowaniem bo chyab nie WG![]()

To co Ci zostalo to jest wlasnie EBC ktory steruje doladowaniem i do niego musisz podlaczyc jeden przewod z muszli a jeden z WG tylko ktory gdzie nie pamietam a schematu nie moge znalesc moze ktos inny wrzuci...
- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
gdzie to podlaczyc
ok teraz tylko musze wiedziec ktory gdzie i powinienem znow smigac jak dawniej
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
- Luu
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
- Miejscowość: białystok
- Auto: Uno 1.4T
Słuchajcie. Wczoraj włożyłem do unolota ihi vl7 i nie mam kompletnie doładowania, przy ostrzejszym dodaniu gazu słychac tylko pisk, jęk jakby jakiś przewód gumowy był niesprawny choć wszystkie są całe. Wydobywa sie jakby z goracej strony muszli bądź tych okolic. Nawet wskaźnik doładowania nie wstaje. Wina turbo ?
Uno Turbo 1.4 mk2
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Pewnie padnięta dmuchawka i wirnik obciera o muszle-skąd masz to turbo(z pewnego żródła czy jakieś alledrogo?)Luu pisze:Słuchajcie. Wczoraj włożyłem do unolota ihi vl7 i nie mam kompletnie doładowania, przy ostrzejszym dodaniu gazu słychac tylko pisk, jęk jakby jakiś przewód gumowy był niesprawny choć wszystkie są całe. Wydobywa sie jakby z goracej strony muszli bądź tych okolic. Nawet wskaźnik doładowania nie wstaje. Wina turbo ?
Zdejmij rurę dolotową do strony zimnej i sprawdź luz na wirniku, ewentualnie czy kręci się luźno.
- Luu
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
- Miejscowość: białystok
- Auto: Uno 1.4T
Z tym vl7 to zamotana sprawa.
Dobrze mówiliście, że turbosprężarek sie nie regeneruje - przynajmniej nie w polsce. Jeździłem pół roku na regenerowanej vl5 aż padła, dałem do naprawy gwarancyjnej raz, potem drugi raz, no i teraz za 3cim razem postanowili mi wymienić moją vl5 na drugą z racji tego, że cały czas wirnik ciął o obudowe podczas przyspieszania autem. Mam wrażenie, że goście nie znają sie w temacie turbosprężarek albo lecą w kulki. W każdym bądź razie dostałem tą vl7 a w zasadzie chyba hybryde bo mam wrażenie, że część gorąca jest z mojej a muszla zimna jest z vl7. No i nie działa badziewie... luzu nie ma żadnego, wirnik nawet tęgo się obracał, sprawdzałem to przed zalaniem olejem i włożeniem do auta. Nie wiem jak jest teraz.... w ogóle to mam juz tego dość
Dobrze mówiliście, że turbosprężarek sie nie regeneruje - przynajmniej nie w polsce. Jeździłem pół roku na regenerowanej vl5 aż padła, dałem do naprawy gwarancyjnej raz, potem drugi raz, no i teraz za 3cim razem postanowili mi wymienić moją vl5 na drugą z racji tego, że cały czas wirnik ciął o obudowe podczas przyspieszania autem. Mam wrażenie, że goście nie znają sie w temacie turbosprężarek albo lecą w kulki. W każdym bądź razie dostałem tą vl7 a w zasadzie chyba hybryde bo mam wrażenie, że część gorąca jest z mojej a muszla zimna jest z vl7. No i nie działa badziewie... luzu nie ma żadnego, wirnik nawet tęgo się obracał, sprawdzałem to przed zalaniem olejem i włożeniem do auta. Nie wiem jak jest teraz.... w ogóle to mam juz tego dość

Uno Turbo 1.4 mk2
- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
gdzie to podlaczyc
wiec tak podlaczylem ten zawor EBC i tak-ten wezyk z niebieskim paskiem podlaczylem do zaworku bespieczenstwa na turbo a drugi wezyk z czerwonym paskiem do turbo .I po tym jak to podlaczylem to po odpaleniu silnik mi gasnie musze go troche podgazowac wtedy moze jakos normalniej chodzi i przy ruszaniu nieraz jest klopot bo mie sie przydlawia po ruszeniu i wejsciu na obroty jakos jedzie ale turbo przyspiechy to nie ma takiej jaka powinien miec. co robic
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!