gdzie to podlaczyc

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

gdzie to podlaczyc

Post autor: MARCIN »

witam mam taki problem niewiem gzie mam to podlaczyc i za co odpowiada to 'podcisnienie' pomuzcie, chdzi o ten kruciec po lewej.
mr2j
Użytkownik
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:02 pm
Miejscowość: Sochaczew
Auto: Punto GT

Post autor: mr2j »

musisz to połaczyc przewodem z WG na nim tez jest taki kruciec, zawor WestGate odpowiada ile turbina ma Ci pompowac barów ;)
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

Obrazek
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

gdzie to podlaczyc

Post autor: MARCIN »

dzieki wam koledzy pozdro
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

Zaraz zaraz a co niby ma sterowac doladowaniem bo chyab nie WG :wink: musisz dac na tym przewodzie albo EBC tak jak orginalnie albo MBC ustawic sobie na ile tam chcesz i mozesz :?
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

skadubek pisze:Zaraz zaraz a co niby ma sterowac doladowaniem bo chyab nie WG :wink: :?
Najprostsze sterowanie doładowaniem to bezpośrednie sterowanie WG ciśnieniem, tak często jest w seryjnych turbolotach.
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

gdzie to podlaczyc

Post autor: MARCIN »

witam ponownie,podlaczylem zawor wg do tego krućca od turbo ale zostal mi jezcze jeden wezyk od takiego zaworku ktory znajduje sie na przeplywka kolo przekaznikow niewiem teraz gdzie mam podlaczyc jeden z wezykow ktory jest przy tym zaworku. pilne-dzieki wielki ,chodzi mi oi ten wezyk z czerwonym paskiem.
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

ziuzio pisze:
skadubek pisze:Zaraz zaraz a co niby ma sterowac doladowaniem bo chyab nie WG :wink: :?
Najprostsze sterowanie doładowaniem to bezpośrednie sterowanie WG ciśnieniem, tak często jest w seryjnych turbolotach.
To ja wiem, ale w PGT tak nie jest :wink:
To co Ci zostalo to jest wlasnie EBC ktory steruje doladowaniem i do niego musisz podlaczyc jeden przewod z muszli a jeden z WG tylko ktory gdzie nie pamietam a schematu nie moge znalesc moze ktos inny wrzuci...
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

gdzie to podlaczyc

Post autor: MARCIN »

ok teraz tylko musze wiedziec ktory gdzie i powinienem znow smigac jak dawniej
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

Juz jestem w domu i mam :wink:
Awatar użytkownika
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T

Post autor: Luu »

Słuchajcie. Wczoraj włożyłem do unolota ihi vl7 i nie mam kompletnie doładowania, przy ostrzejszym dodaniu gazu słychac tylko pisk, jęk jakby jakiś przewód gumowy był niesprawny choć wszystkie są całe. Wydobywa sie jakby z goracej strony muszli bądź tych okolic. Nawet wskaźnik doładowania nie wstaje. Wina turbo ?
Uno Turbo 1.4 mk2
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Luu pisze:Słuchajcie. Wczoraj włożyłem do unolota ihi vl7 i nie mam kompletnie doładowania, przy ostrzejszym dodaniu gazu słychac tylko pisk, jęk jakby jakiś przewód gumowy był niesprawny choć wszystkie są całe. Wydobywa sie jakby z goracej strony muszli bądź tych okolic. Nawet wskaźnik doładowania nie wstaje. Wina turbo ?
Pewnie padnięta dmuchawka i wirnik obciera o muszle-skąd masz to turbo(z pewnego żródła czy jakieś alledrogo?)
Zdejmij rurę dolotową do strony zimnej i sprawdź luz na wirniku, ewentualnie czy kręci się luźno.
Awatar użytkownika
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T

Post autor: Luu »

Z tym vl7 to zamotana sprawa.
Dobrze mówiliście, że turbosprężarek sie nie regeneruje - przynajmniej nie w polsce. Jeździłem pół roku na regenerowanej vl5 aż padła, dałem do naprawy gwarancyjnej raz, potem drugi raz, no i teraz za 3cim razem postanowili mi wymienić moją vl5 na drugą z racji tego, że cały czas wirnik ciął o obudowe podczas przyspieszania autem. Mam wrażenie, że goście nie znają sie w temacie turbosprężarek albo lecą w kulki. W każdym bądź razie dostałem tą vl7 a w zasadzie chyba hybryde bo mam wrażenie, że część gorąca jest z mojej a muszla zimna jest z vl7. No i nie działa badziewie... luzu nie ma żadnego, wirnik nawet tęgo się obracał, sprawdzałem to przed zalaniem olejem i włożeniem do auta. Nie wiem jak jest teraz.... w ogóle to mam juz tego dość :x
Uno Turbo 1.4 mk2
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Szukaj jakiegoś Garretta T25 z Nissana, popatrz na ogłoszenia na forum.turbokillers.pl , tam średnio raz w tygodniu można trafić T25 w znośnym stanie za 500-900zł, oglądnąć tylko czy gorąca strona nie popękana i jazda:).
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

gdzie to podlaczyc

Post autor: MARCIN »

wiec tak podlaczylem ten zawor EBC i tak-ten wezyk z niebieskim paskiem podlaczylem do zaworku bespieczenstwa na turbo a drugi wezyk z czerwonym paskiem do turbo .I po tym jak to podlaczylem to po odpaleniu silnik mi gasnie musze go troche podgazowac wtedy moze jakos normalniej chodzi i przy ruszaniu nieraz jest klopot bo mie sie przydlawia po ruszeniu i wejsciu na obroty jakos jedzie ale turbo przyspiechy to nie ma takiej jaka powinien miec. co robic
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
ODPOWIEDZ