jezdziłem, jeździłem aż coś zaczeło się tłuc w silniku, na poczatku podejrzewalem że rozrząd przeskoczył ale poźniej kolega mechanik postawił diagnoze że to panewka korbowodowa. ogólnie czeka mnei remon silnika
zastanawiam sie co można podłubać by coś wiecej wyciisnąc z tego silniczka
a co sądzicie o czymś takim http://www.hipeco.com/
jest sens w cos takiego inwestować ??
rożek pisze:a co z odprężaniem - tłoków nie trzeba planować/frezować?
Eee tam, SOHC NA ma 9,2:1, ostatnie Punto GT3 miały 9:1 i działały. Ja bym kupił zdrowy słupek 1,6 MPI bo natrysk oleju na denka tłoków ma i obudował osprzętem od GT i upalał.
DeviL pisze:Wieksza pojemnosc = wieksza moc i nm z tego samego doladowania Kukajac w epera widac ,ze 1.4 pgt i 1.6 n/a sa dosyc podobne , chyba nawet ten sam wal
Niejedno Punto zostało już tak zrobione i działa, nie ma co się zastanawiać, to jest najprostsza opcja remontu a przy tym zawsze w bonusie parę HP jest. Sam mam głowicę Sieny 1,4 NA w dodatku na zaworach wydechowych od Ducato i chodzi jak złoto.