wałek

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

wałek

Post autor: ostry »

chciałbym się dowiedzieć czy ten wałek jest dobry, firmy dbilas dynamic 296/288
Obrazek
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Bardzo ostry wałek. Jest to wałk raczej do sportu. Ciekawe jakie ma wzniosy ale pewnie powyżej 10 mm a to jest dużo. Moze się okazać że na dole nie bedzie mocy.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

gdzie to można kupić i za ile?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

nie wiem znalazłem rachunek w papierach od mojego ut w 2004 r. koleś dał za niego 225 e.

dobrze że znalazłem bo chciałem wymieniać wałek za jakiś czas ;]
Obrazek
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

jak się na tym jezdzi?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

w sumie to nie wiem bo jeszcze nie jeżdziłem ;] bo w czasie remontu silnik chodził tip top a jak skończyłem z blacharką i można było wyjechać to sie popsuł i nie wchodzi na obroty dopiero gdzieś za 3 tygodnie zawioze go do mechanika co niby ut ma w małym palcu bo u mnie w mieście nikt nie wie niestety co sie stało.

Przed remontem troche jeździłem i była spora turbo dziura i po zmianie biegu chwile trzeba było czekać ale to zapewne przez pokaźną dziurę w dolocie, pozostałość po blowie.
W sumie to nawet nie mam porównania bo innym ut nie jeździłem ;]
Obrazek
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

U mnie w miescie nei ma do kogo jechac z UT bo jak gdziekolwiek u mechanika o takim wspomne to pytaja co to jest i z czego ten silnik.
Jesli chodzi o ostry walek to u mnie wzgledem serii jest duza roznica.
UT 1,4 Racing
Awatar użytkownika
2rotor
Aktywny użytkownik
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 10, 2007 1:24 pm
Auto: Uno 1.3T

Post autor: 2rotor »

McBanan pisze:U mnie w miescie nei ma do kogo jechac z UT bo jak gdziekolwiek u mechanika o takim wspomne to pytaja co to jest i z czego ten silnik.
Jesli chodzi o ostry walek to u mnie wzgledem serii jest duza roznica.
to dupy w korach a nie mechanicy
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

to dupy w korach a nie mechanicy
No niestety tak jest, dlatego od prawie trzech lat sam walcze ze sprzetem i jak narazie dobrze to idzie.
UT 1,4 Racing
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

ja generalnie też zawsze sam wszystko robie ale to mnie przerosło a po za tym nie mam przyrządów do sprawdzenia elektroniki a wydaje mi sie ze właśnie tam leży problem
Obrazek
ODPOWIEDZ